• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

TJo hooo........
    Fhan den där schissta schotten tog där den schkulle *hick*

Måschte åka heeeem nu thill machklen, han rhingdhe nyssch....*vingel*

MEn tahcdk för enkasthrervlig kvhaväll alla ghaleninigar

Krahm föharhrån lulehålan

• viktualia

nu är jag HÄÄÄÄÄÄR igen.... JÖÖÖ med ölen i högsta hugg minsann!!!

• Telemarkgrrl

Så hemtransporten fungerade bra, Vickan?

Är det inte trevligt med fredagskväll så säg! Och jag har inte ont i huvudet längre trots en massa jobb och sprit hela dagen idag. Hurra!

• nenne78

nu har jag äntligen kikat igenom er bilder - vilka babes man har att göra med!

• viktualia

fniss fniss... jaaa hemligt inträdeskrav är att man är snygg... ha ha...

jag var BARA snygg på bröllopet... aldrig innan eller efter... så det så!

skitlördag förresten.... ösregn, bakfull karl, massa trist städning... alltså flydde jag till soffan och ER!!!!

• Zozo

Alltsa ni är ju helgalna tjejer *ASGARV* Vicken fest!!! Ja zozo däckade ju och var sedan tvungen at yrvaken släpa sig ut pa stan i fredagsträngsel för att jaga julklappar. Mitt i leksaksbutiken hamnade jag nose-to-nose med... Salma Hayek!! Och den äckliga kärringen är lika snygg osminkad i verkligheten som pa film.. Helt deprimerad drog jag hem och lade mig...

Na nu ska jag packa färdigt väskan och imorgon draaar vi! Hej pa er.. vi hörs den 18/12... OM jag kommer hem igen!!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

helgpussar till alla!!!

här är latmasken som skriver.. inte många knop framåt den här helgen... ljuvligt skönt!!!
    bara bus i sängen med karln....hi hi hi.. god mat, lite shopping och mer slöande... najs!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

trevligt!!! jag blir helt inspirerad av rapporterna om särskilt eran Omsans aktivitet i sänghalmen....

kastade mig över maken igår kväll som förvånat sa "men vi hade ju oss i förrgår..."
    *kan inte sluta fnissa*... och NEJ han är inte så ovillig som det lät.. han var nog bara förvånad! annars kan det nämligen gå en stund mellan gångerna, utan att någon av oss lider över det.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......