• ninjan

Finländska brudar 2

Såg att den första tråden var avstängd för svar, så jag startar en ny. Har inte sett om nån annan redan har gjort det..?

Fortsätt diskussionerna finländska brudar!

• Svar på tråden Finländska brudar 2
  • *~9.12.06~*

-netateta: 30/9 2006, Pedersöre
    - *~9.12.06~* 9/12 2006 Vörå
    - CKL 31/12 2006, Korsholm
    - Lioness, 7/7 2007, Vasa
    - tindra star, 28/07 2007, Munsala
    - ciiza 28/07 2007 Oravais?

behöver inte vara rädd att avslöja mer längre...Inbjudan har gått ut för en tid sedan.

• ASG

CKL:
    Min frissa ville ha 130euro. Det var för 2 provkamningar + klippning innan, och både frisyr och makeup på bröllopsdan.

• CKL

ASG, tycker det låter rätt billigt! Hoppas jag får för nåt liknande pris...

• tindra star

Netta79

Vad roligt att läsa om ert bröllop och att se några bilder! Du var superfin på alla bilder!

• tindra star

Förresten, har nog glömt att meddela i denna tråd att jag har hittat min klänning. Jag hittade den i Kokkola när mamma och jag var dit i måndags...
    Ni hittar bild här:
    www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php&totlines=-1&disc=
    där är det sen nummer 3116.

Så nu har jag ett problem mindre. Gäller bara att inte gå upp i vikt så att den blir för liten!

• Netta79

Ell: Har du försvunnit? Funderade om du också surfar på Familjeliv?

• Ell

Netta79: så fina ni var!! Vilken vacker klänning! Visst finns jag på familjeliv, jag antar att du också finns där eftersom du frågar. vill inte skriva ut mitt nickname här eftersom så många känner igen mig och jag vill behålla anonymiteten lite på fl... maila på leni110@hotmail.com istället.

• CKL

Netta79, Vilka vackra foton, ni ser ut att ha haft det alldeles fantastiskt!

Tindra star, fin klänning. Säkert skönt att inte behöva fundera mera på hur man skall hitta den rättta kläningen. Det finns ju 1000 andra saker som skall fixas och planeras...

Vi håller som bäst på och gör klart inbjudningskorten, hoppas att vi får de ut skickade i början av nästa vecka.

• Lioness *förlovad*

Tindra, vilken fin klänning! Vågar man fråga i vilken prisklass den är?

Netta, vilka fina bilder! Vad vackra ni var!

Svar på tråden Finländska brudar 2