Finländska brudar 2
Såg att den första tråden var avstängd för svar, så jag startar en ny. Har inte sett om nån annan redan har gjort det..?
Fortsätt diskussionerna finländska brudar!
Såg att den första tråden var avstängd för svar, så jag startar en ny. Har inte sett om nån annan redan har gjort det..?
Fortsätt diskussionerna finländska brudar!
brud2007: på många ställen (byagårdar o.dyl.) finns det ofta vita dukar till borden, ibland mot tvättavgift eller att man tvättar dem själv. Men du kanske tänkte på mindre dukar? I färg?
Jag hade tänkt mig vita enkla dukar. Borden är för fyra personer så vad kan det bli...*funderar*...kanske 170 x 120 cm! Materialet är det egentligen inte så stor skillnad på. Vi skulle väl behöva en 30 sådana bordsdukar
ASG:
Har du några bilder på slöjan och tiaran?? jag e intresserad!!!
sku så vilja ha både tiara och slöja, sen bara en enkel frisyr till (tror jag )
Brud2007: Mitt tips är att köpa lakan! Mycket billigare än färdigsydda dukar... sen kan man ju ännu ha t.ex. löpare ovanpå, då är det garanterat ingen som märker att det är lakan man har på borden. :) Finns ju dessutom i många olika färger!
Lizzon:
Vad har du för mailadress?
Kan skicka bilder åt dig sen. Åtminstone slöjan finns det nog bild på... tiaran borde jag kanske ta och fota, tror inte den syns så bra på bilderna jag har...
aquawoman, vad underbart det låter! Kiva med lite annorlunda tema också! :)
ASG:
linda.back@netikka.fi
*väntar med spänning*
Sambon fällde en kommentar i stil med "ska du köpa sånt redan????"
-klart ja KAN om jag vill juh *haha*
Lizzon:
Nu har du fått lite bilder på mailen :)
ASG:
ååå ja har inte fått nåt mail kanske det har hamnat i skräp mail eller nåt...
vill du försöka igen???? Tacksam!!
Lizzon:
Nu har jag försökt skicka flera gånger, men det kommer bara "could not be delivered"-mail tillbaka... Har du skrivit rätt adress?