• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

Färgtema ja...

vinrött, ivory, guld som basfärger..
    Men buketten kommer att ha fler färger vinrött, cerise, rosa och lime/grönt tänkte jag mig.

• Noomi

Hej hopp. Tror jag har skrivit i den här tråden förut, men sen sackat efter. Är jag välkommen tillbaks? ;)
    Vi gifter oss den 25 i Halmstad, borgerligt ute vid havet. Än så länge är lokal, fotograf, vigselplats, band, färgtema och skor klart... säkert mer än så, men det var vad jag kom på nu. :)

Nattson - Vet du vart du ska kolla på brudklänning? Jag ska förmodligen också till London i februari och funderar på att kolla lite själv om jag inte hittat nån innan dess.
    Har bott i England men kom mig aldrig för att prova klänning eftersom jag var inställd på att ha en Rembo, som tyvärr inte finns där (vad jag vet).

• Noomi

Tar tillbaks lite, jag har nog inte alls skrivit här förut. Måste ha varit en annan augusti-tråd. :D

Självklart är du välkommen tillbaks känner igen ditt namn sedan tidigare
    Kul att vi ska gifta oss samma datum..

• Noomi

Tackar! Ja, kul med samma datum, kan vi vara nervösa ihop när det närmar sig! ;)

ja undra hur man kommer vara veckan det är dags..jag är en lugn och sansad person (tycker jag själv , så det skulle inte färvåna mig om jag kommer att byta personlighet totalt

• Noomi

Samma här, kan inte ens föreställa mig hur jag kommer vara... nervvrak antagligen. :D
    Men det är ju därför det är bra att vara ute i god tid, så att man kan koncentrera sig på att vara nervös som en gnu sista tiden istället för att ordna upp massa saker i sista sekund.
    Ah, alltid skönt att ha en bortförklaring till sitt smygzillande! :D

• Stefans fästmö

Noomi

Kul att du hittat hit oxå! Detta är väl andra Augustitråden, fast den inte heter så, den första blev nog lite bortglömd o avstängd...

Färgtema har vi faktiskt haft klart länge, tur att vi gillar samma färger! :D Koboltblå/ivory/guld är det... som dig Annisen fast blått istf rött! Vi kan ju utbyta idéer om accentfärgerna kanske... :D

Stefans fästmö

Ja visst kan vi byta ideér om accentfärger
    Kommer nog ha vänt och vridit på det en miljon ggr innan det är färdigbestämt

• Noomi

Hej Stefans fästmö, min tidningspolare! :D (för det var väl du som var lika besatt av tidningar som jag?)
    Vi har ju också färgtema klart, svart och vitt blir det. Passar oss designtokiga, minimalistiska människor som handen i handsken (gud så käckt uttryck). Ska sätta igång med trycksaker och hemsida när jag får tid, just nu är det eget arbete i vägen, men oj vad skoj det ska bli!

Svar på tråden Augusti 07