Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
A n n i s e n 25/8 - 2007
har tyvärr igen bild på nätet på den men om jag får din mail adress så kan jag maila dig en bild
Afrodite_Aug-07
Samma tid och samma dag vilken samman
träff.
Afrodite_Aug-07
Snygg klänning!!!
melleni, vill helst inte lägga ut mailadressen.
Såg att ni gifter er 15:30. Vi gifter oss kl 16:00. Ska ni fotograferas innan vigseln?
melleni
kul att följas åt när man har så samma tidpunkt. 1 år och 3 dagar kvar nu :D
A n n i s e n 25/8 - 2007
vi vill inte ha rena porträttbilder, så vi kommer ha en fotograf med under själva vigseln och sen utanför kyrkan. men vi kommer inte ha någon långt fotografering med bara oss. utan det blir mest händelsebilder så att säga.
Min dag börjar redan dagen förre på kvällen. Jag och mina två tärnor ska ha en tjej kväll för att sedan dagen efter bli fixade samtidigt. Har bokat en smink/hår artist som kommer hem till mig. Vi tre åker sedan upp till kyrkan tillsammans i rolls roysen. Där kommer fotografen att vara för att ta mingel bilder och bilder på när jag och min bilvande man ses innan vigseln. Sedan är de dags för vigseln där fotografen kommer att finnas hela tiden. Efter vigseln åker vi två för att ta bilder i en vacker miljö. tärnor, bestman och brudnäddar kommer efter för att också va med på vissa biler. Sedan är de dags att åka till festen och där får de kasta ris på oss när vi kommer för att slippa få riset i frisyren innan fotograferingen. ( bra att tänka på tjejer) Sen är de bara att njuta och ha de skoj:)
Afrodite_Aug-07
Vad sägs om att få din mail adress så vi kan hålla kontakten och hjälpas åt lite om de behövs. intressant samma dag och tid:)
Min adress är i alla fall heli81@hotmail.com
japp 1år och 3 dagar, nedräkning pågår:)
melleni
kul, jag finns på msn, har du också det? i så fall kan jag ju lägga till dig där.
självklart har jag de, det är min mail adress, bara att adda mig. heli81@hotmail.com
OJ va alla kommit långt! =) Vi har precis bestämt lokal, vi var och kollade igår och hittade världens finaste kyrka också...=) Bestämde även med min bästa tärna att hon ska sy klänningen så idag ska jag ut och jaga mönster! =) Ååååå allt ska bli såååå kul!