• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • Stefans fästmö

melleni

Om du gör en privat hemsida om ert bröllop, kan det verkligen anses som reklam? Det är väl mer om man erbjuder tjänster, typ är sömmerska eller fotograf, som man inte får tipsa om sig själv? Eller?

• Chapiro

Stefans fästmö
    jag tror att det är som du säger. Klart man får länka till egen hemsida och tipsa varandra om tjänster, men man får inte sälja och göra reklam här.

• Afrodite_Aug-07

bröllopstorget har ingen konkurerande verksamhet med en sida som man kan göra egna privata hemsidor på. Och jag har inget som helst samröre med sidan och vinner inget på att tipsa om den här sidan. därför så tipsar jag er nu om ett ställe där ni enkelt kan bygga er egen hemsida gratis utan att ha egna program instalerade på er dator.
    freewebs.com

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Nu har jag bokat band till festen Känns så himla kul att ha hittat ett bra band. känner till dem sedan tidigare, min musiklärare från högstadiet är bland annat med....

• RayofSunshine73

Vi gifter oss 10/8-07, på en fredag på van der Nootska palatset i Stockholm. Vi ska både gifta oss där o ha festen också.

Klänningen är redan beställd eftersom den ska skräddarsys efter överenskommelse. Jag ska göra alla inbjudningar, program, och så vidare själv.

Roligt att se att andra är ute i god tid. Min M2B tycker att jag är galen!

Marcia

• melleni

Stefans fästmö

Provade att skriva in den men bröllopstorget sa ifrån. Men så kan de va.

Alla:

Va kul att höra att ge går framåt för alla.

• -Prillis-

Sitter här och klurar på färger. Jag vill ha lila i olika nyanser men det finns ju tusen!!! Hur ska man veta att allt passar ihop utan att springa med färgprover i fickorna (haha).
    Vilka färger ska ni ha?

• Nattson

Vi ska ha silver/rött/vitt. Min mamma och jag ska göra inbjudningarna tillsammans. Vi har gjort några prov ex och det blev riktigt bra. I februari ska jag till London och köpa klänning. Kyrkan är bokad och vi är på jakt efter någonstans att ha festen. Min sambo tycker också att det är lite tidigt men lyssnar snällt på vad jag har att säga :)

• -Prillis-

Vilken tur att vi har förstående sambor.
    Min säger inte så mycket. Vi har planerat till och från sen -97 men har inte haft råd tidigare. Ska man göra det en gång ska man göra det ordentligt tycker jag. Men nu är saker och ting annorlunda och kyrkan bokad. Så nu känns det mer legitimt att köra igång på allvar.

• kela81
    va mycket ni har gjort Känner mig lite efter
    Väntar fortfarande på att få boka kyrkan...det får man inte göra förens 1 september där vi ska/vill gifta oss!
Svar på tråden Augusti 07