Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Felia
De är så kul och de finns så mycket, när gifter du dig?
melleni
har lagt till dig på msn nu, kommer nog in ikväll. skall strax iväg till Ikea och shoppa klädförvaring till mina klänningar.
(råkade ju bli två brudklänningar *S* )
Ser på din mailadress att du är 81a?
eller gissar jag fel?
Jag är i allafall 80a och sambon likaså.
Hur gamla är föresten ni andra tjejer här inne? Och är det flera som har barn?
Jag och sambon har två barn, en dotter på 3 år och en son på 9 månader.
melleni: vi gifter oss den 18/8 07...i Skåne. =)
Tja!
Jag gifter mig i Helga Trefaldighet i Uppsala den 26/8 kl 1530. kyrka, präst, festlokal, tärna o smink fixat.
Klänning är nästa projekt...
Hej!
Den 25/8 nästa år är det min tur att bli fru. Vi har bokat kyrka och imorgon ska vi åka och titta på ett ställe där vi kan ha middag och fest. Vi har bestämt hur inbjudnings korten ska se ut och är på god väg med festprogram osv. Det är spännande! :)
Hejsan! Vad kul att det är några här inne redan, alla runt mig tycker jag planerar tidigt... ja ska oxå gifta mig 4 aug 2007, ska iväg o boka kyrka idag!!! =) E såååå lycklig!! =) Men vad mycket ni har planerat, ja vet knappt hur bröllopsklänningen ska se ut...??!! Har bara bestämt färger o lite tema så...=) Vore kul o diskutera ideer o sånt när det är samma tid på året...=) Har läst nån stans att man inte får ha ljusa förger på sensommaren, men ja vill ju ha ljusa färger!!! Det är väl okej??!! =)
tezziless: ALLT är ok, det är ditt bröllop! =) Själv funderar vi på ljugrönt, ljusblått och guld...men vi är inte riktigt överrens så diskussionerna pågår fortfarande. =)
tezzilezz
självklart kan vi kontakten hålla. kul att höra hur de går och specielt när de är samma dag. man kan ju hjälpas åt att komma ihåg saker:) Har du mail eller msn?
tezzilezz
Ja du de runt om mig tycker också att jag är ute i god tid, nästan ute i för god tid. Men de tycker inte jag, har haft tur i vissa fall att få visa saker. man ska vara ute i god tid tycker jag. det är ju bara engång man gifter sig:) Va in i en brud äffär i e- tuna i dag och hon tyckte jag va ute lite för tidigt. vadå tänkte jag.
men men så kan de va. jag älskar att sitta och planer a lite då och då. man blir så glad och kär på samma gång:)
Felia
Vi skall oxå gifta oss den 18 augusti 2oo7