• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • Felia

Mrs. D: Åh du är den första jag har sett här som har samma datum som vi! Vart ska ni gifta er?

• tezzilezz

Felia:
    Låter bra, roligt att man kan blanda alla fräger tycker ja!

Melleni:
    Ja har msn
    skumboll@hotmail.com
    o mail
    theres_samuelson@yahoo.se

ja har oxå varit inne i en brudaffär o hon som jobbade där tyckte ja va dum i huvudet typ...hon pratade om att modellerna ändras till nästa år o grejer...precis som om ja kommer ändra på min klänning för att deras modeller ändras??? Konstig person... jaja.. nu har ja i alla fall gjort klart en inbjudan... nästinitll..=) Ska ta kort på den nån da o göra en liten blogg så kan ni få kika o ge tips o ideer...=)

• ¤C¤

Hejsan alla augustibrudar/brudgummar!
    Vi ska gifta oss den 25/8-07! Vi har bokat stället där vi ska vigas och ha festen och jag har nog bestämt mig hur jag vill att min klänning ska se ut. Vi ska gå på ett bröllop i mitten av september i år och det ska bli kul att få lite tips och inspiration!

• Afrodite_Aug-07

Råkade just komma hem med en tiara :D
    Skulle bara iväg till lite affärer med dottern, köpa en dvd åt henne och lite hårspännen och vips så bidde det till hårmouse, spännen, diadem åt henne, tiara åt mig och hårrullar. hihi, så nu skall provas frisyrer.

• Nattson

Jag funderar också på att ha tiara och har hittat en frisyr som nog kommer att passa med tiara. Ska hem och testa :)

• Felia

Idag har jag köpt mönster till min klänning....ååååååååå den blir så fin!

• patriks brud

4 augusti 2007 slår vi till i Tyresö kyrka. Någon annan augustibrud som ska gifta sig där?

• fru-07

Även jag är en 4:e augusti bud. Vi gifter oss kl 15.30 i Vårdsberg kyrka.
    De flesta runt omkring tycker att det är evigheter kvar tills dess (inklusive den blivande brudgummen)men jag planerar och fixar ändå. Planering kan ju vara halva nöjet!

• Mrs. D

Felia:

Vi skall gifta oss i Ljusdals kyrka (hälsingland)klockan 15:00. Vi bor dock själv i Strängnäs så det kommer att bli lite bökigt att få ihop allting, tror vi

Skall troligen iväg imorogn till Stockholm och titta på lite kläningar - känns lite tidigt men det kommer bara säga swisch sedan är det vår och allting skall vara klart... phuuuu....

• Felia

Mrs.D. Min blivande är från Strängnäs, så det har varit på tapeten att vi skulle ha bröllopet där, men nu blir det Skåne då de flesta gästerna bor där...men Hälsingland är såååå fint på sommaren! =)

Svar på tråden Augusti 07