• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • melleni

tezzilezz

Tackar, addar dig sen. just nu har jag inte internet hemma för att vi är mitt i en flytt. Om du vill så kan du adda mig med på heli81@hotmail.com
    Men har tillgång till internet på andra håll.

• Meddelande borttaget
  • melleni

tezzilezz

Ja du tips och ideer behöver man verkligen. Håller på med en hemsida om vårt bröllop. Afrodite_Aug-07 va så snäll och hjälpte mig i gång med det.Du kan få adressen sen. man får ju inte lägga ut den på denna sida. Den kan ju va reklam anses de:)

• kela81

Är det här ni håller till nu
    Har reser man bort ett tag så stängs gammla tråden

Hoppar in här i stället då

• tezzilezz

Jaha, så man får inte ge andra tips från sin egen hemsida här...? bra att veta! =)

• Laneryr2007

Hej
    skönt de känns att man ej är ensam med att vara ute i god tid. Ska gifta oss 25e aug 2007.
    Har varit gift en gång tidigare och var då inte lika duktig på planering. Men nu e jag på G, trots att min h2b får magknip av all min planering.

• Chapiro

Jag och min m2b gifter oss den 11:e. Har planerat detta i flera månader men inte hittat hit förrens nu. Kul att lära känna andra som ska gifta sig nästan samtidigt.
    Om jag fattat rätt så har du Afrodite_Aug-07 beställt från China-ekt. Bilden du länkat till, är det den enda du sett innan du beställde? Jag tycker att det är jobbigt att man inte får se både fram och baksida. Jag har tänkt att beställa men vågar inte riktigt.
    (Oj vad långt det blev!)

• Afrodite_Aug-07

Chapiro

Jag beställde från china ekt. På det stora hela väldigt nöjd, även om jag måste justera passformen. Hade inte räknat med exakt passform när man inte ens träffar sömmerskan som sitter på andra sidan jordklotet.
    Jag la till china ekt på min msn och pratade med dom direkt innan jag beställde min klänning. Framsidan på den klänningen är vanlig enkel v-ringad med ett slags band under bysten. Dom mailade mig lite bilder (tyvär inget jag har kvar då jag formaterat datorn). Men dom sa också att om jag vill ha bystpartiet i någon särskild stil så kunnde jag maila dom bilder så skulle dom sy så. Så man kunde få klänningen precis som man ville.

• Sommarbröllop 07

Vi gifter oss också i Augusti 07. Den 18/8 har vi valt till slut. De flesta verkar ha valt den 4 eller den 25 ser det ut som.

Har just börjat komma igång ordentligt med planeringen. Vi ska ha både bröllopet och festen på Riddersviks gård. Och frisör och fotograf är bokade.

Kul att se hur långt en del av er andra redan har kommit! Eller kanske lite stressande...

/Anna

Svar på tråden Augusti 07