• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • Cameline

Man kan ju köra en provsmikning för att kolla att det ser bra ut om man nu hyr någon sminkös..
    det måste väl vara vanligt att man gör så..med provsminkning?

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Ja det brukar alltid vara provsminkning innan om man så önskar...

• Ab fab

Hej
    jag ser att ni hållit tråden levande länge, men jag hoppas att jag får hänga på i alla fall.

Vi bestämde datum för ett tag sedan och det blir den 25 augusti. Än så länge är inte mycket bestämt men idag blev det klart med festlokal. Det känns som ett enormt steg frammåt - risken är väl bara att jag lutar mig tillbaka för att allt känns bokat o klart

Det blir ett borgeligt bröllop men så mycket mer vet vi inte. Jag behöver alla tips och idéer som finns.

L

Har ni börjat att titta på klänningar?? Eller kanske redan köpt?

Skulle va jätte kul att se bilder på vilken klänningar ni är sugna på?

Själv är jag kär i dennna klänningen
    Sincerity 3122 tyvärr gick det inte att direktlänka...

• Nattson

Hej!

Jag har inte skrivit så jätte mycket i tråden men tittar in lite då och då :)

Annisen 25/8 - 2007 Vilken fin klänning! Jag har spanat lite på den själv faktiskt! Sincerity har otroligt vackra klänningar. Jag ska boka tid för att prova och köpa klänning i feb.

Noomi: Jag ska hit www.londonbrideandgroom.com/
    De har jätte fina klänningar!

Nattson,
    vad roligt att du gillade klänningen
    Är riktigt förtjust i just den klänningen..har tänkt att jag hela tiden vill ha organza, brodyr och stenar och pärlor på min klänning och denna klänning har allt det, men ändå är den stilren.

Det verkar vara ett jättebra ställe du ska till och prova klänning, många bra märken och vackra klänningar.

• ms E

hej hej, vad kul att det är sån fart på er! Varje gång man loggar in är det en massa nya inlägg!

Själv letar jag med ljus och lykta efter klänningen med stort K. Vill inte ha en helvit klänning och inte så stor kjol, samtidigt som jag vill se urtjusig ut. Så klart! Den ska ha en liten ärm eftersom jag vill dölja min tatuering och inte vara hellång utan sluta strax ovanför vristen eftersom jag tänker ha världens läckraste skor på mig! Är inne på chiffong med volanger, typ vit med gröna detaljer. Eller helt grön. Kanske med en vit sjal över axlarna i kyrkan. Jag har nog aldrig haft ett så här roligt bekymmer!

• pysis

Hej!

Här kommer en ny tjeja!!!

Min sambo friade till mig i fredags...och vi ska gifta oss den 11/8 2007

Hoppas man får hänga med i eran tråd

Välkommen hit till oss pysis

Berätta hur frieriet gick till? Stort grattis

• pysis

Tack!

Vi firade 10 år i fredags....och hade planerat att gå ut och äta, spela biljard mm.
    Men så kom min sambo hem (med en jättebukett åt mig)
    Och var superdålig med 40 graders feber...och vi som hade fixat barnvakt och allt! hm..
    Så jag sa att vi kan väl köpa hämtmat..och titta på en film...men han skulle absolut ut och äta.....så han stoppade i sig en massa tabletter...och vi hamnade på en uteservering på söder.
    När vi hade ätit färdigt så tog han min hand, och frågade om jag vill gifta mig med honom.....
    Sen åkte vi hem och han somnade kl.21,00 framför tv:n ..så det var min romantiska fredag Han har lovat att vi ska ta igen allt och fixa barnledigt nån annan kväll!
    Jag är iallafall superlycklig..fast kvällen blev sådär!

Kan inte ni alla dra en liten snabbis..vilka ni är, ålder, var ni bor och hur det gick till på frieriet!

Jag heter sussie är 27 år och bor i Solna..
    Tjingeling

Svar på tråden Augusti 07