Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Nyförlovad: Vart på gotland var bröllopet? Alltid kul att veta :)
Jag skall snart börja ge mig ut och titta i olika butiker och klänningar. Spelar väl ingen roll om man är ute i god tid, som sagt man gör det ju bara en gång.
det var i visby. de gifte sig i domkyrkan innanför murarna, supermysigt. sen hade de hyrt en buss som tog alla gästerna som ville till väskinde hembygdsgård, där festen var. det var en jättebra lokal för fest, supemysig. vi var kanske 70 pers eller så.
Okej, låter ju supermysigt. Vi kommer nog också att landa på runt 70 gäster.
klänningar det är så härligt, och de finns så mycket. Jag har redan hittat min, provade den och sen var jag såld. Bra att köpa med sig klänningen hem:)
De är så kul me allt detta planerande och tittande eller vad säger ni tjejer?
ja det är hur kul som helst. men m2b bara suckar över att ja sitter o designar inbjudningskorten redan...
hihi, känner igen det där.. min m2b tycker oxå jag är ute i så väldigt god tid... Men nu är det faktiskt mindre än ett år kvar, snart bara 10 månader!! :D
Ja ni tiden går fort, nästan för fort ibland. tur att man redan har kommit än bit, hur går det för era planeringar då?
själv känner jag att jag har stannat av lite nu, får inte till inbjudningarna (framför allt för att jag aldrig har tid att sätta mig ner o fixa) och allt annat står ju o faller med dem känns det som. vi har nämligen tema rött o vitt, och dekorationen under middagen är ju helt beroende av om trycksakerna skall vara på rött papper eller på vitt papper, vilket vi inte har bestämt än... så det mesta ligger på is ett tag...
däremot ringde jag min favoritrestaurang här i stan och fick reda på att de har catering... weeee..
nyförlovad 3 juni
Trevligt för dig. Då vet du ju att det kommer smaka väl:)
Själv är det lite stopp med, har inge internet hemma så jag kan sätta igång med visa saker. får alltid kolla på rasterna på jobbet och det blir ju inte att man vill sitta här och surfa med planer. Ska få internet nästa vecka om vi nu har tur. skulle ha fått det för länge sen men de blev inte som det skulle med tele2. Köpte hus nämligen för ca 5 veckor sedan så det har varit mycket.
hallå!
Jag har knappt tänkt på bröloppet ännu...men det börjar väl kanske bli dax att planera nu.
Har bokat lokal och det är nog allt....dom släpper tiderna till kyrkan i början på oktober.
JAg har hört att dom flesta rear sina klänningar i december...nån mer som hört det?
Tänkte för sig också gå till bröloppsmässan om 2 helger