Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Vi kommer ha mellan 55-60 gäster förmodligen, så det blir ju en hel del mat. Ja usch, blir stressad bara över att tänka på det nu! :D
Ska absolut kolla upp massa olika cateringar och se om det inte finns nåt billigt alternativ med god mat.
Gör det! Jag har ju flera alternativ, de ligger bara o väntar på att jag ska ta tag i att ringa o be om offerter o exakta menyer, samt beställa provsmakning...
Hallå alla augustibrudar
hur går de för er i er planering??
Måste bara fråga ni som gifter er 4 augusti
när tänker ni skicka ut inbjudan??
Stefans fästmö - Jag körde med svärmorskortet idag. Sa att min mamma inte alls tyckte det var någon bra idé att fixa all maten själva. Så nu blir det nog catering. :D
....funderar på att även säga att hon tyckte jag skulle ha en klänning från Vera Wang.
Bruden från Småland: Vi skickar nog i februari, eller ev save-the-date tidigare och skikcar ut inbjudan senare.. Har inte bestämt oss. Men kör vi bara på inbjudningar så blir det nog i februari.
Tjejer,
har ni bokat fotograf?
Skulle va kul om ni kan länka till den ni har eller ska boka så kan man få lite mer inspiration?!!
Jag har bokat Martina Wärenfeldt på M-studio
www.mstudio.se
Vi har bokat Mette Ottosson:
www.mettesfoto.se/
Bruden från småland:
Vi gifter oss i o f den 18 aug men det är ju så nära tiden.. vi kommer att skicka ut våra inbjudningar i februari.
i februari-mars tänkte vi skicka våra inbjudningar...
Vi gifter oss den 25aug men skickar nog också ut inbjudningarna i feb - mars.