Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
bokade min frisör idag... har tidigare bokat kyrka, lokal, fotograf, köpt alla våra kläder (förutom till bröllopsnatten) och skor, snart gjort klart inbjudningskorten, gjort rispåsar, testgjort blomsterdekorationerna till borden och sitter och syr servetter nu.... 80 st innan det är klart =(
maljor
Oj vad flitig du är. Och vad långt du har kommit. När gifter du dig?
Själv är kyrkan, festlokalen, frisan och smink bokat. Klänningen, skor och tiara är klart. Transport är klart. Fotograf bokad, Solist/sångerska Bokad. Har valt min toastmadame och mastmaster. Tärnor utvalda och bestman klara. Även näbbar klara. Gästlistan är även klar. Det va ju en del fick jag se nu. men mycket kvar.
www.barijay.com/
Ville bara tipsa on en bra sida för tärnklänningar.
gifter mig samma dag som du melleni ;)
men jag har iofs gästlistan och toastmaster och toastmadame klara oxå... och middag, tror jag iaf
smminket hade jag tänkt fixa själv och likaså naglar...
så har vi köpt avecen =)
avecen??
maten vet vi inte rikigt man vi ska laga den själv. eller en som vi känner som är kok.
drickat till kaffet och tårtan... =)
vi ska ha buffé så det blir ju ändå ganska enkelt att fixa själv men så tar vi in folk som dukar av och fyller på osv istället....
maljor
Det var smart. Vilken tid gifter ni er och vart? Vi gifter oss i köping västmanland
vi gifter oss i ljusdal kl. 15
vi passade på att köpa dyr whiskey och konjak när vi var på ålandskryssning i somras... sen har jag hittat ett gott vin på bolaget som vi ska köpa... 165kr för 3 liter... så häller man upp det i karaffer...
maljor
Lika bra att passa på när man kan och det är bra pris. fördelen med att vara ute i god tid är just att man kan kolla runt och hitta saker till ett bra pris
precis... köpte mina brudskor för 299 bara *klipp* och hela m2b's utstyrsel köptes ny för strax över tusenlappen
har försökt få syster att inse att det är bra att börja i tid (hon gifter sig en månad före oss) och nu har hon panik när det är 9 månader kvar för henne och hon bara har kyrkan bokad och absolut inget mer planerat....