Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
oj. ja visa har inte bråttom. men ska man få ett bröllop man önskar så är det bäst att börja i tid. Men nio månader. hon hinner men se bara till att få henne att boka de stora grejerna. hår/smink, ev solit, lokal.
har försökt få henne att förstå det sen början av året eftersom vi bokade fotograf och så redan då och han var bokad vissa datum 2008 redan men alla tror att jag är hispig..
men.. det tog 4 månader innan jag fick hem min brudklänning så det tar tid....
försöker iaf hjälpa henne nu så
längtar så jag håller på bli tokig
ska sluta med p-piller om typ 7 månader oxå *ler stort*
wow ni ska slå till stort. va trevligt.
ja vill ju ha familj =)
vi är inte så gamla (jag blir 23 nu i december och han 22 dan före mig ;)) men vi har varit tillsammans i 5½ år och bott ihop i 4 år och de första nästan 2 åren bodde vi ihop hemma hos hans familj på 15 kvadrat =)
känns som att det börjar bli dags även om vissa kanske inte är så glada över det =(
maljor
De andra behöver man inte bry sig om. det är ni två som är tillsammans. Ni bestämmer och när barnet väl kommit ska du se. alla blir glada:)
det är så synd bara att det är en närstående till honom som är missnöjd och har varit det alla år vi varit tillsammans... men som du sa, det är vi som bestämmer och vi vill ha barn =)
maljor
Go girle:)
Wow brudar, nu har jag också panik. Har inte ens gästlista klar. Bara kyrka och festlokal. Lång väg kvar......
Halloj! Hur lång har ni kommit med er planering? Vi har bokat kyrka, lokal, gästlistan är klar, inbj.kort, plac. kort o sevetter är färdiga (!) Vi har så gott som bestämt oss för ringar, på tisdag ska vi prosmaka till tårtan:) Menyn är nästan klar...undra om jag glömt nått! Hur gör ni med brudklänning, ska ni köpa eller hyra?? Jag funderar på o hyra, hur långt innan måste man boka tro...någon som vet??
jag börjar få panik över de satans inbjudningskorten. tyckte jag va ute i god tid när jag för över en månad sedan började fundera på hur de skulle se ut... men nu har ja ju helt stannat av i flera veckor, och hela tiden intalat mig att "äh, det löser sig, jag är ju ute i så god tid..." fast efter ett tag funkar liksom inte den ursäkten längre, nu är det redan oktober..