• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • Melleni (4/8-07)

Vi gifter oss 4/8-07 vi skickar ut de i mars.. Perfekt att göra det i samband med plannering av semester

• Melleni (4/8-07)

När har ni tänkt börja med tärn klänningar?
    Ska ni hyra, köpa eller låta någon sy de?
    Vad har ni valt för modeller och färger?

Själv vet jag inte riktigt än. Men när det kommer till färger är jag lite inne på limegrönt, grönt, eller orange. Men vilken det blir vet jag inte än.

• jojo02

Hejsan tjejer.

Vi kommer också att gifta oss i Agusti, Den 18:e för att vara exakt. bokade kyrkan idag.

• Melleni (4/8-07)

jojo02

Trevligt. Vilken stad gifter du dig i?

• Nattson

Hej,

jojo02 - Grattis! Vi har också bokat kyrcka.

Melleni - Jag har också börjat fundera på tärnornas kläder. Hur har ni tänkt? Ska ni betala för deras klänningar? Vi har rött, vitt och silver som färg. Så jag vet inte riktigt vilken färg klänningarna ska vara i.

• Melleni (4/8-07)

Eftersom jag känner en sämerska så har jag valt att deras klänningar ska sys och det betyder även att de får behålla och klänningarna blir billigare än att hyra eller köpa så de får betala sina själva.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Jag tänkte köpa tärnklänningarna i januari, ska ha 3 tärnor. Ska skicka efter från keep me in stitches. Det blir vinrödaklänningar, har ej bestämt modell klart ännu. Jag kommer betala deras klänningar, håret får de bekosta själva.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Förresten jojo02,
    välkommen till oss. Vad kul att vi blir fler

Var inne och tittade på keep me in stitches nu. De 3 klänningarna jag gillade bäst fanns inte i burgundy...
    frågan är vilken nyans de röda har, svårt att se, verkar att skilja en del...vill ju ha mörkare röd..

• jojo02

Tackar tackar. för välkomnandet.

Melleni - vi gifter oss i Linköping.

Jag har inte råd att betala mina tärnors klänningar. Har läst att det inte är en sed i vilket fall. :) Så jag kommer inte att styra så mycket vad de har, så länge det är klänning och de har lika dana. Men det är klart att jag kommer att vara med när de provar, lite inflytande har man ju iallafall. :)

• Gudinnan

Jag gifter mig också i augusti, är också lite förvirrad över tärnklänningarna än så länge. Mina tärnor verkar vija sy upp, vi kommer förhoppningsvis att sponsra dem på något sätt. Vi kommer antagligen köra grönt, eller ev brunt.

Svar på tråden Augusti 07