• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • Melleni (4/8-07)

A n n i s e n 25/8 - 2007
    Nej tyvärr. den är bort tagen. Men om du har msn så kan du adda mig där på heli81@hotmail.com så kan jag skicka över en bild till dig.
    Tack för förslaget.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Jag vill nog inte lägga ut min email, kommer så mkt reklam då

Men jag var inne på Ginnis hemsida och jag tror jag hittade rätt, axelbandslös med pärlor på livet?!! Jätte fin

Själv är jag inne på en Lillyklänning, kan tyvärr ej länka den från deras hemsida, får det ej att funka..

• Malin johansson

Melleni

oki ja det var ju ett bra pris! Hoppas jag också hittar någon till ett bra pris! Hur ser klänningen ut? Jag har bara tittat lite grann men ska iväg om några veckor:)

Har ni löpt ringar än? Jag står i valet o kvalet, har hittat 2 ringar som jag tycker om!! Men kan inte välja, o de är ganska olika varandra också. En är med 6 st stenar och den andra 27, så de är inte direkt lika;) Båda är shallins ringar (Hellkes) Vet någon när det är någon bröllopsmässa på g?

Oj nu såg jag att du menade msn, jag löste för slarvigt sprry..
    nix jag har inte msn

Hur skriver jag
    jag läste för slarvigt

• Melleni (4/8-07)

A n n i s e n 25/8 - 2007

Vart hittade du den? Jag hittar inte den klänningen på den sidan.

Jag skrev i högra hörnet där man kan söka efter modell

• Melleni (4/8-07)

Malin johansson

Kollar runt på ringar för fullt, har inte rikigt bestämt mig. När de kommer til lbröllops resa så ska vi önksa oss våran.

• Meddelande borttaget

Malin johansson

jag hänger på om ringarna

Jag är inne på denna kombination, vi skaffar nya ringar i samband med bröllopet
    www.hellkes.se/index.php&cat=17&prod=248

Svar på tråden Augusti 07