Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Nattson>
Trevligt =) är från Bålsta men flyttade till Ljusdal till min m2b... så flyttade vi till Gävle för 1½ vecka sen =)
Angelica> Jag ska gifta mig ute på Lidingö!
Jag har inte kommit nånstans med planeringen.....tycker det känns så långt borta...tänkte ta tag i den biten efter jul!
DU då?
Har Ni planerat klart?
Hur många kommer?
Ska ni göra allt själva eller??
Maljor:
Har en kompis som kommer från Ljusdal. Min bästa kompis flyttade till Bålsta för ca 1.5m sen. Vi har gått både mellan och högstadiet där. Jag funderar på om jag ska anlita någon frisör där. Känner du till någon bra?
I Bålsta... jadu... klipte mig hos Lisa på Hairshape under alla år jag bodde i Bålsta och hon gjorde även mammas hår när hon gifte sig... vet ingen annan tyvärr =/
Hur gamla är du och din kompis då?
Min kompis är 30 och jag är 29.
Tack för tipset, jag har hört att Carros Saxotek ska vara bra också. Men det är alltid bra att ringa och jämnföra priser!
ok då är det ingen man känner till så...
ja precis =)
Maljor Jo det går faktiskt bra:) Ibland står planeringen still, men nu har vi bestämt tårta, vigselring, beställde nya förlovningsringar igår. Ska o titta på klänning om några veckor. Ska ni ha stort bröllop?
ja andra kanske ser det så för vi kan bli så många som 80 pers men då har vi ändå knappt bjudit några kompisar *har inte pengar till det* men det kommer inte kosta så mycket... max 40000...
ni då?
Vi blir runt 70 pers. Vi fösöker också hålla nere på "onödiga" saker. Och så är det skönt att vara ute i god tid så man kan spara o strö ut utgifterna om du förstår vad jag menar;) Vad ska ni har för mat o så? Vi ska ha någon förrätt, vad har vi inte bestämt, sen blir det buffe med kallskuret o pot. grattäng o bröllopstårta. Provsmakade till tårtan idag faktiskt:) Vi bestämde oss för choklad botten med choklad mousse *mums* sen blir det dekorations massa i vitt över. En fyrkantig tårta vill vi ha. Har du börjat titta på klänning? Jag har hittat en jätte fin nixa klännins, ska åka västerås i morgon o kika om de har det märket där, annars böir det o leta:)
Hej på Er!
Vi kommer också att vara runt 70pers. Nu på lördag ska vi åka och titta på ett ställe där vi kan ha festen och middagen. Det ska bli spännande! Vi försöker också hålla nere på "onödiga" saker. Min mamma ska göra inbjudningskorten, jag o min sambo kommer att göra festprogram osv. Vi känner en som bakar tårtor så vi hoppas att det kan bli lite billigare där. Vigselringar har vi inte ens börjat titta på än. Min kille tycker att det är för långt kvar...