Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Malin johansson
Har du msn med detta mail? kan jag adda dig i så fall?
Tack för allt grattis och jag vill även säga grattis tillbaka till er andra
AngelicaJ
Det blir den 4/8 (vi ville egentligen ha sista helgen i juli, av praktiska skäl, men då var kyrkan redan uppbokad) i Östra Eneby kyrka i Norrköping, kl. 16.30.
Melleni (4/8-07)
Tack du, och vi ska tydligen gifta oss samma dag
God morgon :)
Malin johansson vilken fin klänning!!
Grattis Sussili!
Vi var och tittade på lokal i lördags och det ser ut att bli Skokloster wärdshus. De hade en bra plan på hur de skulle renovera och det lät mycket bra! Ett steg närmare... När det gäller musik så tror jag att vi kommer att ha allt på datorn och sen blanda låtar utifrån det. Ev att vi bränner några cd-skivor.
hur ska ni göra med kläder till brudgummen? köpa hyra?
vi har köpt redan... vart billigare än att hyra =)
maljor
kan tänka mig det
Tack Nattson!
Vi ska ha vår fest i kyrkans församlingshem. Har planerat en 3 veckors-bröllopsresa till Indien och vill lägga mer pengar på den. Församlingshemmet duger jättebra för oss och i priset (800 ingår porslin, det finns diskmaskin, städgrejer, ugn och kylskåp och vi får tillträde till lokalen på kvällen innan och kan börja pynta och köra dit maten.
Vi ska ha buffé, min sambo är jätteduktig på att laga mat så där sparar vi in massor som vi istället kan lägga på resan.
Nattson
Tack! Ja jag fastnade för den direkt:)
Melleni
Nej jag har inte msn, Vi ska hyra kläder till brudgummen, han har en mörk kostym o tycker inte att han behöver en uppsättning snygg kläder till. Jag pratade mned de på My lady i e-tuna o det skulle kosta 1500 för en hel uppsättning utan skor.
Har ni några förslag till förrätt??? Vad ska ni ha? om ni ska ha någon. Vi ska ha buffe med pot. grattäng o kallskuret o sen bröllopstårta, men vi vill gärna ha någon förrätt också.
haha kom på en till fråga, vad ska ni ha för dukar??? Hyr ni eller köper ni?