• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

I dag åkte vi ut till kyrkan och kollade läget och sen hade vi picnic med oss som vi åt vid vattnet
    Åhh vad det var mysigt, längtar i hjäl oss!

• Cameline

Jag lägger även till mig på listan..

4/8
    Melleni(4/8-07)Köping Malma kyrka 15.30
    fru-o7, Vårdsbergs kyrka kl.15.30
    Stefans fästmö, Älvsåkers kyrka kl 16.00
    maljor, Ljusdals kyrka kl 15.00
    Patriks brud, Tyresö kyrka kl 15.00

11/8
    pysis
    Angelica Grebbestads kyrka
    Cameline Bromma k:a
    18/8
    jojo02, Linköpings Domkyrka 15.30

25/8 Malin johansson Bro kyrka 14.00
    25/8 A n n i s e n Bolmsö kyrka 16.00

• Malin johansson

Heeej på er! hur går det för er???? jag har iaf hittat min klänning!!!! YYyiihhhoooo:) Sååå vacker. Så nu slipper jag leta:) Annars står det ganska still, håller på o ringer till en fotograf som verkar vara omöjlig att få tag på, får fortsätta i morgon! kram på er

• Melleni (4/8-07)

Malin johansson
    Vilken klänning blev de?
    Du va från kolsva va? Själv är jag från köping.

Idag har jag bokat cover band. allt känns så bra. Vi hade först inte tänkt ha det men sen nämde mina föräldrar att de vore trevligt och att de kunde hjälps oss med den kostnaden. de va bara att tacka:)
    Ska ni ha live band?

• Malin johansson

Heej! ja jag är från kolsva:) där ser man världen är liten:) Ja vi vill iaf ha trubadur, men som sagt så kostar det ganska mycket, Jag skulle helst villja ha Six Pack, vet du villka de är? ÅÅÅ de är sååå bra o duktiga, bra på o prata skoj mellan låtarna o sjunger såå bra. Men de kostar mellan 6-8000. får väl se hur det blir. Har du några förslag på band/ trubadur? Villket ska ni ha? Jo det är en Nixa klänning, jag tycker den var sååå vacker:) nr 929 är det, finns med på nixa.se Har du tittat nå på klänningar?

• Sussili

Hej! har inte hunnit läsa era inlägg, men även jag ska gifta mig i augusti-07. Min sambo friade i fredags (måndag idag) och i morse ringde jag och bokade kyrkan och festlokalen

• AngelicaJ

Sussili

GRATTIS! När blir den stora dagen då? För mig kändes det overkligt fram tills att jag bokade kyrkan och lokalen... underbar känsla eller vad tycker du? Vart skall ni gifta er?

• Melleni (4/8-07)

Malin johansson
    Självklart vet jag vilka de är och de är ju six pack jag har bokat:)till själva festen. Har bokat viktoria krantz till vigseln.
    När de kommer till klänning så har jag redan än. köpte den i sommras. Har du mail eller msn så kan jag skicka över den.
    Trubadur? nej ingen ide när de kommer till de. Men flera dj´s som är bra om du vill ha en sån. Mycket billigare än cover band. Skulle ha de först men sen erbjöd sig mina föräldrar att betala för live band så de va bara att boka de:)

• Melleni (4/8-07)

Sussili

Välkommen va kul och se fler Augusti brudar:)

• Malin johansson

ÅÅÅ nu blir jag avundsjuk:) Vill också boka dem! Fast iofs så ska min mamma betala kläderna o pappa något annat så då kanske vi får råd med dem:)Hur mycket kostade de? Hur länge ska de spela? Jag träffade Lasse en dag o han skulle höra med de andra vad de skulle ta för o spela efter middagen. Här kommer min mail.
    malin669@hotmail.com

Svar på tråden Augusti 07