• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • nyförlovad 3 juni

jag 25, han 35, förlovningen bestämdes gemensamt och det var från början tänkt att han skulle fria senare när vi skulle bestämma datum men vi frångick det och diskuterade oss fram till ett datum istället, det var ändå ganska självklart ungefär när det skulle bli.

en fråga till er: vi har bokat kyrka, o nu har ja börjat fundera över musiken i vigseln. vill att min syster ska sjunga en sång o två kompisar en annan. samtliga är införstådda med detta. men det känns lite tidigt att höra av sig till kantorn redan nu. fast ja vill ju veta om han/hon kan tänka sig att lära sig sångerna eller om vi ska behöva köra playback alternativt a capella... hur tidigt kan man höra av sig till kantorn? är ett halvår innan oxå för tidigt...?

• Melleni (4/8-07)

Vilka är vi:
    Jag jobbar som Hälsoutvecklare och han på Ncc som montör. Vi nyligen bosatta i kungs barkarö, strax utanför köping.

Ålder:
    Jag 25 och killen 24

Hur frieriet gick till:
    Vi förlovade oss julafton -05 och för mig betyder förlovning att man ska gifta sig med så vi sa i samband med förlovningen att vi skulle gifta oss inom två år och då blev det 4/8-07. Nästan på vår tre års dag.

Så kul att se att länken är vid liv.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Roligt att det händer lite i tråden

Hur går klänningsjakten tjejer?
    Jag var inne på en axelbandslös Sincerity, men nu har jag hittat en så himla snygg klänning hos Lilly och superfint halsband, hårsmycke och slöja... Klänningen kostar 8000:- ...lite mer än vad jag tänkt mig...Men det känns så rätt...just nu

• Noomi

Klänningsjakt ja. Jag är för tillfället helt besatt av Vera Wang, vilket skulle innebära en superflådig klänning... och sen inget mer. Måste nog inse att den inte riktigt passar in i budgeten. :D

• nyförlovad 3 juni