• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • lana2810

Rätt gissat. Har klarat av 14 flyttar, 9 kommuner och fyra länder. Där mina föräldrar bor nu har jag aldrig bott, men pappa kommer därifrån. Rastlösa föräldrar !!
    Fick inga svar på mina samtal. Borde ha fortsatt chans att nå tårtmakerskan ett tag till. Ska träffa blivande svärmor ikväll och hon brukar hoppa på mig med "har du gjort det? har du ringt dit?" etc så det hade ju varit skönt om tårtbeställningen varit gjord iallafall.

• viktualia

fniss.. 16 flyttar på tio år var det här.. om det nu är nån merit?!? men rastlösa föräldrar har jag inte... de har aldrig bytt kommun frivillig (flyttade som barn en del båda två).

men du borde ha chans på prällen också - de jobbar ju vid alla möjliga tidpunkter.. fast det är inte säkert att de är anträffbara jämt förstås... tror min kära polare i dina krokar har en mobiltelefon i tjänsten till och med...

• caprea

idag har jag hämtat klänning och ring!!! åååhhh de e såå fint!

här är våra låtar:
    ingång - a trumpet tune (trombon & orgel)
    solosång - if I ain't got You
    välsignelsen - "min" ungdomskör ska sjunga denna från läktaren
    solosång - JAG! ska sjunga en egen skriven låt till pojken min...
    solosång - utan dina andetag
    utgång - "brudvals" en vän som skrivit ett stycke själv så man e ganska ensam om det =)

nåt trist har hänt med... vi skulle åka häst&vagn från kyrkan men idag ringde gubben och sa att han brutit foten! så det går inte!!! måste försöka hitta en bil istället nu... oh.. pållarna va så fina!

• onsdag i oktober

Nu är det bara 1 vecka kvar för oss Jihaaa! Nu går neräkningen över till att räknas i dagar

• caprea

oj! ja de e de verkligen... snart de för oss oxå, 1 okt och inte klart med porslin, dessert lr transport!!!

• lana2810

Tiima - Vilka vackra trycksaker !
    Caprea -häftigt att kunna sjunga själv och egen låt med, vad personligt!
    Ni som gifter er nu snart får avrapportera till oss som är sist ut i månaden!

• caprea

ja... jag hoppas bara att jag kommer att klara av det! men de ska nog gå bra, har två tjejkompisar som e med o sjunger oxå o backar up

• nenne78

caprea
    du är modig du, vad häftigt! Det kommer inte att vara ett öga torrt...!

Bara trycksakerna kar att fixa, och att ringa vaktmästaren på kyrkan om att smycka den. Men det ska "någon annan" göra. Får se vad som händer. Någon annan fyller år imorgon och åker sen till Barcelona fre-mån (otroooligt bra tajming) så det blir väl jag till slut ändå som får göra det.

Kommer verkligen inte på vad jag ska pyssla med i helgen, vad har vi glömt för något???????????

Tiima
    Vilka fina trycksaker! Stilrent!

• nenne78

vi har kvar att göra
    vigselrogram (bara att skriva ut...)
    festprogram (bara några namn kvar...)
    bordsnumreringslappar
    bordsplaceringskarta

Kommer verkligen inte på något mer. *nackhåren reser sig* Men ska det verkligen inte vara mer stressigt än så här? *petar smuts under naglarna och gungar på stolen*

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5