• fia carlberg

Ni som anv Ole henriksen!

Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!
  • onsdag i oktober

Jag fick ju produkterna idag. Rengöringen är jättestora Tänkte hälla över i resestorlekarna (är ju ändå 60 ml) för att det ska vara lättare att hantera.

• pickolina

I know... Haft mina produkter ett tag nu. Man kan dock köpa i mindre storlekar om man vill. Det är ju lättare att ha med sig...

Det säljs i 355ml och 118ml...

Jag funderade på att köpa de mindre för att ha med mig när jag sover borta och reser osv men valde resestorlekarna istället.. De är ju ännu mindre men borde vara tillräckligt stora för att räcka under en resa tex...tror jag... Haha... Perfekt när man sover borta i alla fall, vilket jag gör OFTA! Asjobbigt att kånka runt på 2st 355ml flaskor och en 60ml glasburk... :D

Men perfekta att ha hemma då de räcker länge... :)

• onsdag i oktober

Håller med. De är perfekta .
    Har haft min 60 ml rengöring i 1 månad och har fortfarande kvar. Borde räcka för att ta med på resa

• mippemutt

Har skrivit i Pickolinas tråd om Oles produkter men lägger inlägget även här:
    Nyfiken på Ole Henriksen också men har känslig hy åt det torra. Kan någon rekommendera vad för produkter man ska använda?

pickolina: tycker om dina rekommendationer.

• Flummig

Pengarna utses väl i Pund? Är 150$ CAD verkligen 1200kr? Eller hur ska man räkna? Vad är dollar'n värd? =)

• Modestie

Litet tips om man vill vara "ekonomisk". Jag brukar alltid kolla att resestorlekar man köpe rinte är "hutlöst" dyra. Annars köper jag helt enkelt små tomma flaskor/burkar för några kronor styck eller så tömmer jag hotellens små schampoflaskor, rengör noga och fyller på med mina egna "stora" produkter. Ofta är ju megaförpackningarna billigast så man kan tjäna en hel del på den "metoden"

• Charlo

På EDS anges priserna i kanadensiska dollar. 1 CAD = 6,4 svenska kronor.

• pickolina

Om man inte ändrar i inställningarna, då visas priserna i dollar.... Men annars så betyder CAD just precis canadensiska dollar... Det finns en valutaomväxlare på EDS om man vill kolla priserna direkt.

• pickolina

mippemutt

Tack tack! :)
    Jag skulle rekommendera dig ett startkit för normal/torr hy.... Jag har lite annan hy än dig och har dessutom inte testat olika produkter, ÄN...har beställt dock... *hihi*

Kika på www.olehenriksen.com vilka produkter som rekommenderas för känslig respektive torr hy.

Jag anv just nu dem som rekommenderas för en känslig hy som lätt blir lite fetare.... Du skulle säkert kunna anv samma rengöring + ansiktsvatten men anv en fetare dagkräm, tex....och det är just de produkterna som ingår i startkitet för normal/torr hy... :)

• mippemutt

Jag har funderat på startkitet för normal/torr hy, kunde kanske vara något. Tänkte jag skulle kolla lite mer och kanske be att få lite prover när jag ska till Stockholm om en vecka.

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!