Ni som anv Ole henriksen!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
Modestie
Måste även lägga till att mina porer har försvunnit mirakulöst sedan jag gick över till produkterna för normal/fet hy... De som finns i rese-kitet... :D
nippon
Nej jag har inte testat den än men den är ett måste inför framtiden, då jag skulle behöva något ännu lättare än "vitamin plus" ibland...
Tack Pickolina, det blir nog en liten flaska av aloeveravarianten eller ev ett helt kit, den verkar bra
Pickolina
Hur länge dröjde det innan porerna "försvann"? Jag har oxå köpt produkterna för normal/fet hud, har använt dom i en vecka och tycker mig se en LITEN skillnad!
Modestie
När jag först köpte de andra produkterna så köpte jag de stooora flaskorna på 355ml... Men när jag bytte så köpte jag rese-kitet... denna gång var jag lite mer sansad och ville testa innan jag köper större förpackningar... *s*
amandan
Då jag har uselt tidsperspektiv så fuskade jag å kikade bakåt i tråden.. Jag beställde produkterna 16/8... Den 24/8 har jag skrivit att det skulle bli kul att testa dem, så jag har väl anv dem sedan dess skulle jag tro...give or take några dagar... Jag tyckte man kunde se en liten, liten skillnad ganska direkt men det är inte förrän nu som min hy börjat stabilisera sig.. Blir inte lika oljig under dagen och porerna har mirakulöst "försvunnit"...denna förändring har kommit nu de senaste två dagarna typ....
amandan
Vänta och se... Får hoppas att du oxå märker skillnad om ett tag. Jag har ju anv dem då i kanske en vecka mer än dig. Jag har dock anv OH mycket längre, men inte just dessa produkter så jag tror inte att det ska göra någon skillnad...
Hej tjejer! Ni som verkar ha kläm på Ole, jag står i begrepp att köpa mina första grejer. Funderar på Three Little Wonders som innehåller Truth Serum, Sheer Transformation och Invigorating Night gel. Däremot vet jag inte vilken rengöring och toner jag skall ha. Jag har lite bland hy, T-zonen, men inte några större besvär egentligen. Kan ha en tendens åt det torra hållet dock. Är det bäst med den för torr hy eller kan jag lika gärna ta den för känslig hy?
Tack på förhand!
Kram
Lianna! Jag har inga tips, men undrar vart du hittat det setet?
Modestie
Du kan hitta det på OH´s hemsida, på ebay och hqhair... :)