• fia carlberg

Ni som anv Ole henriksen!

Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!
  • Lusan

Prickolina: Jag använder båda. Vitamin plus på dagen och sheer transformation på natten tillsammans med invigorating night gel. Sheer T blir man super-duperlen av och den är jättebra om man, som jag, tycker att night gel inte ger tillräckligt med fukt. Dock blir man lite glansig av den så jag skulle inte använda den på dagen, iofs har jag gått och lagt mig ganska snart efter att jag har använt den så jag vet inte hur länge det håller i sig. Vitamin plus känns lite lättare än sheer t och den blir man inte lika len av, har dock inte provat den tillsmmans med night gel och inte sheer t utan den heller.

• pickolina

Lusan
    OK.. Vad bra att någon hade testat båda, då slipper jag undra... :) Tackar! Då blir det nog till att prova Aloe Vera gel istället... Vitamin Plus är lite för kraftig för mig faktiskt...

• Lusan

Åh, den ville jag köpa men jag sa till mig själv på skarpen att det fick räcka med dom jag redan har. Rapportera gärna vad du tycker om den så kanske jag låter mig köpa den sen...

• tinulina

Hej!
    Var kan man betsälla OH produkter billigast på nätet?

• hera

Använder Ole Henriksens kräm för känslig hy, men funderar på att köpa krämen för torr hy nu när det blir kallare. Är det någon som har provat den (skin insulator någonting tror jag den heter)?

• pickolina

Hoppsan! Då har man shoppat igen då.. *s* Jag som hade bestämt mig för att vänta lite och spara lite pengar... :) -Påfyllning av rengöring och ansiktsvatten + Aloe Vera Gel, som jag inte testat... Ska bli skoj att testa! Använder en billig aloe vera gel nu... Vet att ni frågade om den, så jag återkommer när jag testat den... :)

• nippon

Hera,
    Jag har också den krämen för känslig hud nu, nurture me om du menar den? Jag har även testa den skin Insulator förra veckan för jag blir väldigt torr nu på hösten och vintern. Men jag blev väldigt besviken. Den kändes så torr och la sig lite som ett grått täcke. Gav inte mig någon fukt eller fett alls. Jag trodde den skulle vara lika bra som nurture me men icke!

Jag letar också efter en bra dagkräm nu som är lite fetare och skyddar lite mot temperaturskiftningar och kyla. Undrar om Ole H har något annat?

Ingen som testat Express the truth krämen?
    Fast det är kanske en nattkräm?

• pickolina

nippon
    Ole själv rekommenderar att anv deras olja under dagkrämen om man behöver mer, under tex vintern.

• pickolina

Okej, idag har jag äntligen varit å hämtat ut mina grejer..bland annat "all purpose aloe vera gel"... Blev besviken när jag kollade innehållsförteckningen dock, men jag hoppas att det kommer vara bra... Jag tycker att den aloe vera jag anv nu torkar ut huden... :( Bådar inte gott!

• Tindrande

Jag har lite oanvända Ole Henriksens produkter till salu:

Nattkräm: Invigorating Night Gel
    Dagkräm: Vitamin Plus - Balancing Creme
    Ansiktsvatten: Balancing Cucumber
    Ansiktsvatten: Grease Relief
    Rengöring: Aloe Vera deep cleanser.

i resestorlek,(råkade få fler än väntat, vilket inte behövs då de är så dryga) om ni är intresserade så skriv en rad! :)

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!