Ni som anv Ole henriksen!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
*grrrrrrrrrr*, att inte lookfantastic har Ole....
Nu handlar ju jag OH på ebay eller essentialdayspa, för att det är billigast men jag handlar Paul Mitchell från HQhair pga Lookfantastic är dyrare, men båda ligger ju inom EU, så inget tillkommer...
Allt jag kikat på så har HQhair haft billigare priser än Lookfantastic...
VA, så HQ hair har ingen tull? Har så svårt att hålla reda på alla nätsajter då jag är ovan att beställa på nätet, men där måste jag kika!!!
Modestie: det stämmer, Oles egen hemsida har det och även Sephora. Jag har det så bra förspänt med svärföräldrar titt som tätt i USA så jag beställer det hem till dem eftersom det inte går att beställa direkt till Sverige.
Ursäkta att jag tjatar men vad tror ni jag skall satsa på, för torr hy eller känslig....? Har som sagt var tendens till torr hy även om den inte är genomtorr.
Tack för er hjälp! Det är så roligt att läsa era kommentarer då ni har testat så mycket. Kul att det finns fler som är tokiga i smink och krämer. Min man öppnar mitt badrumsskåp ibland och konstaterar att jag är sjuklig...;)
On the go är ju för känslig hud och den är inte uttorkande står det. Har man känslig hud ska man aboslut anpassa efter det...men en rengöringsmjölk är ALLTID bättre för lite torr hud....hmmm........svårt det där...
Jag är också lite sjuklig, men det är väl rätt harmlös sjudom det här tycker jag
Tack Modestie!
Jo mjölk är väl bättre för torr hy men jag gillar inte rengöringsmjölk så väldigt. Får fundera vidare... Just nu använder jag en receptbelagd kräm för rynkorna med ren a-vitamin i, har inte många men som sagt var, sjuklig och fåfäng....;) Då skall man inte använda något med syror helst i så jag funderar på att bara köpa något milt i annat märke nu när jag använder den krämen och gå på de grejerna jag verkligen vill ha från Ole när jag har slutat med den.
Jag använder Ole's rengöringsmjölk och kan bara säga att den inte e som alla andra ;)
Har även använt On the go men jag misstänker att jag reagerar på Sodium Laureth Sulfate dvs. det löddrande ämnet och gör att min hy kliar som f*n
Nope, stämmer... HQhair ligger i England, dvs inom EU och är tullfritt... :)
Billigast blir det ju dock att handla via ebay eller essentialdayspa. Visst, man riskerar att det fastnar i tullen men jag har aldrig hört någon som råkat ut för det. Å även om det skulle fastna någon gång så har man ändå sparat på det så för mig är det värt risken....
Man kan ju även handla på ebay men av en säljare inom EU, om man vill ha ett bättre pris men inga risker. :)
Essentialdayspa är annars jätte bra och jag har bara läst bra saker om dem här på BT....
Åh, jag har använt mina nya OH-grejer några dagar nu. Jag Bara ÄLSKAR sheer transformation, ögoncremen (fresh start) och handcremen. De är bäst! Fresh lips är också suuuper men jag hade hoppats på att den skulle glänsa lite mer. Skin inhalation therapy har jag inte hunnit prova än, den luktar lite skumt dock. Det gör iofs ögoncremen och sheer transformation också.
F.ö kan jag bara hålla med prickolina. EDS är superbra!
Är det någon av er som använt både vitamin plus och sheer transformation och kan jämföra dem??? *nyfiken*