• fia carlberg

Ni som anv Ole henriksen!

Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!
  • sole

Hej,

nu blev jag nyfiken på Ole H´s produkter!

Måste fråga er som testat dem, är de bra till torr och känslig hud och vilka produkter använder ni som har denna typ av hud?

Ger den här Nurture me krämen mycket fukt?

Oj vad nyfiken jag blev efter att ha läst denna tråden!
    Hoppas ni kan tipsa mig!

• pickolina

Jag har inte torr hy så det kan jag inte svara på men jag har känslig hy och hittills fungerar det kanon med OleH... :)

• onsdag i oktober

Det jag tycker verkar bra med Ole H är just att han även har produkter för känslig hud.

Själv gick jag in till en säljare av Ole H för att få hjälp med val av produkter. Köpte ett startkit där för att känna om produkterna passade mig. Har du någon återförsäljare där du bor?

• sole

Någon som vet om det finns en salong i Malmö-Lund området som har Ole Henrikssons produkter?

Det är säkert bäst att fråga en salong om råd innan jag köper ja..

Någon som vet om det finns startkitt för känslig hud med?

• pickolina

Det finns två stycken startkit och det ena är för torr/normal hy (även känslig) och det andra är för normal/fet hy...

Jag har de produkter som rekommenderas till en känslig men något fetare hy...

Det är ju alltid bäst att kontakta någon som arbetar med produkterna för att få råd och hjälp.. Men jag läste mig till va jag trodde borde passa mig och köpte de produkterna på vinst och förlust.. *s* Jag är jätte nöjd!

• Noomi

Hej pickolina! Det var ett tag sen jag skrev i nån av Ole H-trådarna, men jag ser att du har ändrat dig. För du var väl inte helt nöjd de första dagarna va? Kul att det funkar bra, är ju själv inbiten entusiast! :)

Sole - Jag har en måttligt torr hud nu under sommaren och produkterna fungerar jättebra på mig. Torrfläckarna jag brukar få runt näsvingarna och på hakan har jag inte sett spåret av.
    Kommer bli en äkta torrboll till vintern igen, får se om krämerna fungerar lika bra då.

• pickolina

Noomi

Hello... Jo det stämmer bra det. Var inte alls imponerad den första tiden... Nu är jag dock helnöjd.. :) Har mer orenheter än vanligt men det kan nog bero på utrensning eller värmen helt enkelt. Förutom den biten, som jag hoppas går över så är har hyn blivit finare och produkterna är härliga... :)

• Noomi

Vad kul! Är själv helnöj nu, även om jag hade använt märket lite tidigare. Framför allt är jag själaglad över att alla pormaskar är borta!
    Väntar otåligt på mer klirr i kassan så jag kan shoppa loss igen! :D

• pickolina

Jag har tyvärr fått mycket mer pormaskar och grejer men porerna har blivit mindre synliga för övrigt, har inga problem med torra fläckar eller flagig hy längre + att jag inte blir lika fet/oljig i hyn... Så jag hoppas att orenheterna bara är tillfälligt som sagt. För utöver den biten så har jag bara sett förbättringar... :)

• onsdag i oktober

Sole: Jag köpte mina produkter på Kräm i Malmö. En hudvårdsstudio som ligger mellan Caroli och Petri kyrkan.

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!