• fia carlberg

Ni som anv Ole henriksen!

Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!
  • coco

onsdag i oktober

new beginning är en peeling för normal/torr/känslig hy. Har fått bra omdöme på makeupalley så ja får väl se om det stämde =)

nattgelen har ja också provat, men jag tålde verkligen inte lukten.. tyckte den va alldeles för stark. Sen har ja fått för mig att jag inte vill anv aha produkter regelbundet, fråga mig inte varför.. bara en fix ide ja fått =)

LisenL

va kul med en till som tycker om ole!

• onsdag i oktober

Vad tänker du använda på natten?

• onsdag i oktober

LisenL: Din hy låter lite som min.
    Prövar just nu On the go, Pick me up tonic och Nurture me.

Har även nattgelen (som jag ej kommer ihåg namnet på). En nattcreme som heter Pure perfect (tror jag) samt peeling och fuktmask. Ögonscreme med rött te i.

Ska bli spännande att se resultat. Väntar...

• coco

onsdag i oktober

På natten tänker ja köra likadant som på dan.

• Modestie

coco: Men Ole har inga traditionella AHA-produkter tror jag? Alltså med de där frätande syrorna t ex M.D använder. På www.salongk.se finns iaf en artikel där han kritiserar trenden att "peela" sig vacker med syraprodukter så det vore ju konstigt om han själv har sådana produkter i sortimentet om han uttalar sig så....tror han kör med mildare syror , även citron t ex är en AHA-syra. Men mild sådan. Jag har hört att nattkrämen är väldigt aktiv, i positiv bemärkselse.

• coco

Modestie

Åh det vill ja läsa men ja måste vara blind, nu har ja snurrat runt på sidan men hittar det inte nånstans.. vart ska ja gå in under?
    Ja, jag visste att han anv frukt syror och inte starka kemiska.. men jag har iaf fått för mig att jag inte vill anv det.. som sagt, bara nån fix ide ja har nu.. går säkert över snart :)

• onsdag i oktober

Hur går det? Har du beställt än?
    Är nyfiken på hur det blev eftersom jag själv snart ska beställa

• Lusan

Hej alla. Jag har precis börjat med OH och är supernöjd. Jag började med ett start-kit för blandad/fet hud och har precis shoppat allt som fanns med i större storlekar från essentialdayspa.com superbilligt. Tack för tipset prickolina!

• pickolina

Det var så lite så.. Vad kul att du e nöjd! :)

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!