• fia carlberg

Ni som anv Ole henriksen!

Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!
  • sole

Onsdag i oktober, tack, då vet jag vilken salong Kräm är! Tror jag varit där inne och fått tester för ett bra tag sen på Dermalogica. Vad bra, då ska jag svänga förbi där en dag och fråga om Ole H!

• Sosso

Wee fick mitt startkit idag :)
    Kunde inte hålla mig så nu sitter jag med Pore Refining Mask på
    Köpte på ebay, halva priset mot att beställa från Sverige :D

• sole

Hej,

har någon av er testat Ole Henriksen Skin Insulator - Comforting Creme?

eller Apricot cleansing och Truth serum?

Sitter och läser lite om de olika...

Synd man inte kan beställa lite mindre burkar av dessa!

• onsdag i oktober

Jag har inte fått mina produkter från EDS som jag beställde den 1/8. Undrar om de fastnat i tullen. Jag ville ju också ha lite tur.

• Lisa Flisan

Aloe Vera-gelén är jättebra, speciellt på sommaren om man bränner sig. Måste ha med om man ska utomlands!

• onsdag i oktober

Jihaaaa!
    Idag hämtade jag ut mina produkter. Ej fastnat på vägen
    Förutom ett gratis minipaket med Ole-produkter fick jag hela 12 st prover i andra märke.

• pickolina

Köpte idag ett resekit för normal/fet hy på ebay... För att få små förpackningar att anv när jag sover borta. Ska bli kul att få jämföra dem med de produkter jag anv idag oxå eftersom det inte är exakt samma som i resekittet... :)

• onsdag i oktober

Fortfarande nöjd pickolina?

Fick ett prov från Valmont på "Renewing Pack". Svindyrt men alla verkar lyriska över den. Har du hört något?

• pickolina

Ja jag är nöjd... Nyfiken på om produkterna i resestorlek är bättre eller sämre för min hy så det ska bli spännande att se. Om man ska byta produkter eller om man ska fylla reseförpackningarna med de produkter man har, sedan när de är slut dvs... :)

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!