• fia carlberg

Ni som anv Ole henriksen!

Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!
  • Hm..

Hur mycket vill du ha för dagcremen och nattcremen?

• onsdag i oktober

Ett råd bara tjejer. Ta försäljningen på Köp & sälj. Enligt forumsreglerna är det förbjudet med försälning på forumet.

• pickolina

Okej, var tog ni vägen tjejer???

Måste bara säga: -LOVE, LOVE, LOVE!!! Äntligen hittat produktsammansättningen för mig! *lycklig* Har en hel drös med produkter som knappt är använda dock..men men... Det är värt det! :D

Blev lite tveksam till "all purpose aloe vera gel" när jag läste innehållsförteckningen.. Men man ska inte tvivla på OH.. ;) :D Inte alls lika uttorkande som min billigare, som i princip bara innehåller aloe vera (aloe99)... Glatt överraskad! Nöjd och glad!

• Aurora77

Psst, jag vill sälja en nattkräm fr OH titta på köp och sälj.

• MollyMolly

Någon som har tips på bra internet sidor där man kan beställa Oles produkter?? Gärna sidor där man inte måste betala med kort!

• Hm..

Hej pickolina :D
    Du måste hjälpa mig, har funderat på att köpa Invigorating Night Gel och Vitamin Plus - Balancing Creme hehe ;) men tänkte höra med dig som har så mycket erfarenhet.
    Skulle du rekommendera dem till normal hy som är något torr?

• Buslinna

Nu har jag skumläst ett antal sidor i den här tråden och har ju inte kunnat undgå att se en hel del andra trådar i ämnet... Nu är jag officiellt nyfiken. Har problemhy och den enda ansiktscreme jag hittat som funkat någorlunda har gått ur sortimentet i Sverige, så jag är helt vilsen. :(

Kan ni rekommendera något/några ställen i Stockholm, där de är duktiga och snälla, där jag kan testa produkterna vid ansiktbehandling och förhoppningsvis få prover av de relevanta produkterna? :)

• pickolina

Buslinna
    C/O Stockholm jobbar med OH bland annat.. Jag har tänkt gå dit men inte hunnit än så jag vet dock inte om de är bra eller ej... Annars har jag läst på nätet att Cajencia skickar gratisprover om man kontaktar henne/dem. Googla på cajencia eller ole henriksen, svenska sidor..så hittar du...

Hm..
    Svårt för mig att rekommendera något då du inte har samma hudtyp som jag har... Har du testat några av produkterna??? Exempelvid start-kitet för normal/torr hy? Vad tyckte du var bra och dåligt med dem i sådana fall?.. Läs mitt råd ovanför. Kan vara ett tips till dig oxå kanske, att få försöka få tag på gratisprover. Om man exempelvis behöver mer fukt på kvällen, efter man anv invigorating så rekommenderas att man an sheer transformation över...

Jag har enligt hudterapeuterna en normal hy men jag själv vet att jag har en blandhy som dessutom är extremt känslig... Men ÄNTLIGEN, efter över 10års letande har jag hittat prdoukter som känns helt rätt för mig.

*aloe vera deep cleanser
    *grease relief face tonic
    *all purpose aloe vera gel
    *invigorating night gel-forming treatment

+ skrubb och mask.

• Tindrande

Aurora77: Jaha, fanns det en sån sida här också? Är ny, så jag visste inte det. Tack för tipset!

Hm.. För dagkrämen hade jag tänkt mig 99 kronor (lite mindre burk än fullstorlek som kostar 510 kronor i butik). Och nattkrämen (som är i fullstorlek) för 199, som också annars kostar 510 kronor i butik! :) Vad sägs om det?

• pickolina

Nattkrämen kan man annars köpa för ca: 170-180:- på ebay... :) Dagkrämen kan man köpa för ca: 190:- (fullsize = dubbelt så stor som den lilla burken)

• Hm..

Tindrande:
    Låter bra
    Vad hade du änkt dig för betalnigssätt?

• Hm..

Pickolina:
    Tack för tipset, ska nog kontakta cajencia
    Använder nu apricot cleanser, väldigt mild (kanske lite för mild) och har tidigare provat nurture me, men den räckte inte kände att jag ville ta mer och mer, det är ju konstigt eftersom jag inte är så pass torr i ansiktet ( dermalogicas active moist passar utmärkt) och provade även herbal daycreme men den var mycket.
    Skickar cajencia hem prover eller måste man gå och besöka dem?

• pickolina

Hm..
    Jag har inte haft någon kontakt med dem själv utan läste om det på ett forum för män... *s* De skrev att de skickade hem proverna... :)

• pickolina

Hm..
    Vad trist.. Hoppas du hittar produkter som passar dig. Det tog ett tag för mig men nu så... :)

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!