Ni som anv Ole henriksen!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
WOOHOOOOO, jag skrev det hundrade inlägget!!!! :D *LOL* Sorry, har tråkigt just nu... *fniss*
Kul att höra att fler är intresserade av OH! jag har använt produkterna i 4v och är supernöjd. Dock så jag har just varit på semester med mycket solkräm, sand, salt- och klorvatten och det gillade inte min stackars hy så jag har fått världens breakout med finnar. Dock så jag jag hela tiden varit väldigt matt i hyn, trots solkräm, jämfört med förut och det är ju tack vara OH och så fort jag kom hem så blev det bättre med finnarna också så jag är somsagt supernöjd.
Är det någon som har provat skin inhalation therapy? Den verkar så otroligt lyxig men jag börjar bli lite köpgalen, vill gärna ha ALLT i en serie när jag börjat, så jag tänkte jag skulle höra att den är bra innan jag köper den. Undrar också om det är någon som har provat någon ögonkräm som är bra. Funderar på ultimate lift eye gel eller fresh start eye cream.
Lusan --- Anv inte du produkterna för normal/fet hy??? I sådana fall, blev du mattare på en gång när du började med produkterna???
Jo, jag har alla grejer som kom med start-kitet för blandad/fet hy. Ganska fort blev jag mattare i hyn, kommer inte ihåg exakt hur fort det gick men om inte direkt tog det bara någre dagar.
Lusan --- Oki.. Jag började med andra OH produkter och blev jätte fet i hyn men det la sig efter ett tag och nu har jag produkterna i start-kitet för normal/fet för att se om de kommer passa mig bättre eller sämre och jag har åter igen blivit väldigt fet i hyn... Får hoppas att det lägger sig då om några dagar då och ger samma resultat som du fått.. :)
Det får vi absolut hoppas! Jag har tidigare varit superblank i hyn jämt så för mig är det stor skillnad.
Nu har jag handlat ännu mer från EDS. JAg köpte sheer transformation, skin inhalation therapy, ögoncreme, handcreme och läppbalsam (så jag kom upp i bonusen). Hoppas att de kommer snart!
Uppdatering då... :)
De nya produkterna, för en lite fetare hy har gett resultat... Inga problem med finnar längre. På en vecka var de borta... Men de gör mig sååå blank... :( Gah...
Pickolina,
Vad tradigt att du blir blank i hyn.
Jag måste ju bara säga att beställa från Essential day spa gick ju jätte bra! Tack för tipset!
Det tog 11 dagar att få min grejor direkt i brevlådan! Jag är stormförtjust i mina Ole H produkter. Nu beställde jag en Black currant olja och skin insulator. Har dock bara innan nurture me krämen men den är jätte bra!
Pickolina vad har du testat i Ole H?
Hade du samma roliga hud som jag, att du blir allergisk kanske efter en 6 månader?
Nu har jag inte fet hy utan torr och känslig, men en knäpp sådan! Men nurture me krämen har hjälpt mig på 4 veckor enormt bra!
Nu ska jag försöka hålla mig till detta och inte mixtra så mycket utan ge det en chans mer än i ett par månader!
Tyvärr är det väl så att ju mer man bytar krämer desto värre blir huden också. Det tar ju lite tid för huden att ställa om sig. Ge inte upp Pickolina!
nippon
Yes, jag har oxå sådan "rolig" hy.. Ibland bryter allergin ut direkt och ibland kan det ta ganska lång tid, typ 6mån eller tom ännu längre tid... Så det är ju lite knepigt. En hudterapeut har sagt att jag har normal/känslig hy men jag blir lätt torr och även lätt oljig, så det är en svår balansgång, speciellt som jag är så känslig oxå... Huh... Dessutom har jag en extrem glansig hy av mig själv, "lyster" som de säger..som är så populärt nu men som jag inte alls gillar...så helst vill jag dämpa den oxå...jag tycker att det ser oljigt ut trots att det inte är det... Jaja... *s*
Produkterna jag har testat är:
Rengöringar: on the go + aloe vera
Ansiktsvatten: pick me up + grease relief
Krämer: invigorating + vitamin plus
Scrub + mask, de som följer med i rese-kitet för normal/fet hy... :)
Egentligen är produkterna för en fetare hy nog lite för starka (uttorkande) för mig, men då jag fick problem med finnar plötsligt så valde jag att testa dem och de har ju trollat bort finnarna i alla fall... :) UNDERBART!!!!
Får hoppas att det blir bättre med tiden, att huden komer i balans...för jag gillar OH....