Ni som anv Ole henriksen!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
coco: Ja det var dig jag frågade Så du har beställt varorna. Kul.
Jag är nöjd med grejorna jag har prövat och ska beställa i stora förpackningar nu.
K -76
Tack så jätte mycket, förklarade väldigt utförligt. Men om man nu ska betala via e-konto vilket alternativ ska man då kryssa för ( på essential day spa) Det finns endast credit card att kryssa i för :s, är det kanske där man ska fylla i den här s.k fejk koden man brukar få eller engågnskod vad man nu ska kalla det.
Jag ber om ursäkt för att jag tar din tid, men jag fattar verkligen ingenting
Annars kan jag får vända mig till banken.
Återigen Tack så jätte mycket för hjälpen.
Jag vet tyvärr inte hur Handelsbankens sytem fungarar, men det brukar man lätt kunna läsa sig till när man loggat in på sitt konto i banken. Leta efter "Säkra kortbetalingar" el ngt i den stilen.
Jag kan iaf säga att det INTE är den kod som du använder för att logga in på din internetbank, utan du ska logga in och få ett "fejkat" kreditkortsnummer, som är länkat till ditt ordinarie kort, men med annat nummer.
Hoppas du hittar det du söker!
Ohhh, nu har jag beställt! Min internetbeställningsdebut.
Åh, vad har du beställt för nåt?
Jag beställde:
Pure Perfection Anti-Aging Creme Invigorating Night Gel
Truth Serum Collagen Booster
Nurture Me Soothing Creme
Pick Me Up Face Tonic
On The Go Exhilarating Cleanser
Det är helt otroligt! Mina grejer från EDS har kommit. 4 arbetsdagar tog det och tullfritt var det. gissa om jag kommer beställa därifrån igen!!
Ohh vad roligt. Jag väntar på mitt paket
Spännande!! Man får med en massa prover på grejer också det enda märket jag känner igen är dock Declore men det är ju alltid roligt! Inte för att jag tänker byta märke men det är ju alltid roligt när man får med små presenter! Beställde du med presenten man fick om man beställde för över 150CAD? det gjorde jag, ÄLSKAR somsagt när man får med presenter!
Javisst beställde jag med presenten. Sån chans kan man ju inte missa
Tror jag beställde för 240 CAD.