• fia carlberg

Ni som anv Ole henriksen!

Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!
  • onsdag i oktober

Jag har aldrig beställt på det sättet så svårt att säga. Spontant tror jag att två mindre borde vara lättare.

Vilka produkter har du valt? Vad har du för hudtyp? Har du fått någon provburk på salong och testat? Många frågor - NYFIKEN

• fia carlberg

Jag har normal/torr hy.
    har valt:
    *On the go rengörningen, som ja testat
    *cucumber tonic, testat
    *aloe veran som extra fukt under nurture me krämen, testat
    *fresh start eye creme, testat
    *new beginning, inte testat
    *Black/berry masken, testat
    *Body oil, Body wash och Body lotion, ej testat

Så ja tänkte beställa hela kittet =).. ska bara bestämma mig för hur ja ska göra me ordern.. åh, att ja aldrig kan bestämma mig!
    hur hade du gjort?.. behöver en puff i ryggen så ja får hem sakerna snart =)

• onsdag i oktober

Jag kollade på sakerna du tänkt beställa.
    Hur kom du fram till valen? Tycker själv att det är svårt.

Aloe veran under nature me. Är det Aloe veran som heter ´"All Purpose Aloe Vera Gel"? Har du hört att det är bra att kombinera dom?

Black/berry masken använde de på mig igår på behandlingen - jätteskön!

Angånde beställningen. Kostar det olika beroende på om du väljer ett stort eller två små?
    Kostar frakten samma hade jag valt två små. Anledningen är att du sprider riskerna
    Ett paket kanske fastnar i tullen men ett går igenom. Det är bättre det än att alla sakerna skulle fastna.

• coco

Jag har pratat med en hudvårdsterapeut om det med aloe veran. Japp, det är den ja mena.

Ja testade mig fram och fram till att ja gilla dom sakerna bäst. Förutom dom som ja inte provat, dom chansar ja bara på. Men kroppsprodukter är det ju inte samma grej med.

Frakten blir fri eftersom ja beställer får över 200CAD. Men om ja gör dem till två små så blir ena gratis och den andra ca.100kr eller om ja väljer att köpa fler produkter så ja kommer upp i 200CAD i den ordern också, fattas ca 400 så ja vet inte om ja ska välja nåt mer eller betala frakten isf. Ja hatar verkligen att vara så här velig!

• onsdag i oktober

Här är en till som velar om ALLT. Förstår precis. Känns något alternativ bättre? Är det främst frakten på det extra paketet som stller till det?

Dubbla nick?

• onsdag i oktober

När mitt provkit börjar ta slut tänkte jag också testa din beställningsväg. Håll mig gärna uppdaterad om hur det går

• coco

Va skönt, då e jag inte ensam om det =)

Nu har jag nog bestämt mig, blir två mindre. Lägger till lite saker så frakten blir gratis på andra ordern.

• onsdag i oktober

Sitter på jobb nu och kan inte kolla. Undrar om new beginning är nattkräm?

Annars kan det vara ett hett tips. Jag fick prov på en nattgel. Kommer inte ihåg vad den hette (återkommer om det) men den är jättebra.

• LisenL

Jag har använt Ole ganska länge nu och är hel frälst. Jag har yttorr känslig hy (med inslag av småfinnar ibland trots att de peppar, peppar blir allt färre )
    Jag har On the go, Pick me up tonic som jag sprayar på lätt- abolut inte använder på bomullstuss som vanligt ansiktsvatten då den blir för stark. Efter det tar jag Aleo veran och sist Nurture me.
    Passar mig perfekt!
    Lycka till.

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!