• LillaFröken

Februari-07... finns det fler såna brudar här?

I så fall vore det kul att följas åt!

• Svar på tråden Februari-07... finns det fler såna brudar här?
  • Bride 2007

LillaFröken

Så trevligt!! Vi får hålla tummarna att det ligger ett fint täcke av snö på marken.. Jag har nog beslutat mig för att köra axelbandslöst, trivs bäst i det. Och sen ha en typ pälsbolero (kanske inte äkta men...) i ivory..

Vad har alla gjort färdigt redan?
    Bokat kyrka, festlokal, fotograf, bröllopsresa..... Tell me, så jag vet om jag har panik eller om det är lugnt.. :)

• HelenaJ

vi gifter oss också i februari. Har bokat kyrka, festlokal och köpt klänning.

• HelenaJ

vi ska ha festen i soldathemmet i gävle, precis som stina -07!

• Tokmaja

Vi gifter oss i Feb 10:e, vi har bokat ett antal kyrkor o festlokaler, solist e klar, fotograf e klar...designen på inbjudan e klar...gästlista e klar...resten kvar att göra...puh..:D

• Frida07

Hej!
    Gifter mig 3 Februari i Dalarna.
    Har dock inte bokat nåt än. Har en massa funderingar och ideer, men inget är klart :)

• Tokmaja

okaj...dags att sätta fart då??? :D
    Kanon att du har allt klart i huvet...

• Maria070210

Vi ska oxå gifta oss den 10 februari!

S+M=sant, Labidochromis, ACLOLI, Tokmaja.
    Vad kul att vi alla ska gifta oss på samma dag. Vi bor i Norrköping men ska gifta oss i Kopparberg.

• Bride 2007

Liten uppdatering på vad som hänt i vår planering: Vi har köpt stämplar som vi ska använda på meny/placeringskort och lite andra pysselgrejer, jag har äntligen köpt/beställt min klänning (kommer i december, mejlat fotograf och präst, valt ut två av 5 musikinslag (inkl. in- och utgång), pillat klart det mesta på gästlistan, bestämt vilken meny vi vill ha på middagen...
    hur går det för er andra?

• Glader34

Ja här har vi en till som siktar på 24 februari!!! Hoppas på en riktigt vit vinter med nysnö morgonen 24 så att allt är så där supervitt och gnistrande!

• stina-07

Oj! Jag bar sitter här inne jag och får ingenting gjort. Ska träffa kocken om några dagar och klura på en meny. Borde sätta igång med inbjudningskorten också för det kommer att ta lång tid att få dem klara.
    I går frågade vi våran tilltänkta toastmaster om han ville vara det och han blev väldigt glad över att bli tillfrågad.

Svar på tråden Februari-07... finns det fler såna brudar här?