Februari-07... finns det fler såna brudar här?
I så fall vore det kul att följas åt!
I så fall vore det kul att följas åt!
Har sett den också, men jag är lite svag för pälskant.
Tryclte lite föär fort. den kappan är också helt kanon. Skönt att modet för en gångs skull passar det jag vill ha. Nu har man ju massor av kappor att välja mellan till väldigt bra priser.
håller med, jag är lite praktiskt och fastande direlt för den kappan som jag köpt när katalogen damp ner i lådan o fort som sjuttton beställde jag den...:D
Men den på halens e fin oxå...
Oj vilken stavning! Det är nog dags att gå och lägga mig nu!
stina-07
Jättefin klänning!
Hmm, vilken är kappan på HM?
Måste genast gå och kolla! Jag bor dock långt upp i landet och i feb är det nog ordentligt kallt här. Skulle behöva något riktigt varmt!
Våra ringar är klara o idag gick jag för att kolla på den...milda matilda vad jag blev förälskad i min ring! Jag är så nöjd. Det är en vitguldsring, 5mm bred. Med fem diamanter a 0.05ct. Diamanterna är nedsänkta i fykantiga fattningar. Otroligt snyggt. Jag e sååå nöjd.
Längtar tills jag får bära den...:D
Låter jättefint!
Får man fråga vad den kostade?
Min ring kostar runt 12000-13000 och då har vi oxå lämnat in guld så det är i princip stenarna o palladiumet vi betalar för.
Varför kostar det mer att sy upp bröllopsklänning än t ex balklänning. Jag kan förstå om det nåt himla extra med krusiduller och annat, men i mitt fall när det handlar om en klänning som jag nästan lika gärna kunde ha använt på midsommarafton...
Hej,
Jag är ny här :/ Men jag ska oxå gifta mig i februari, den 10e..
Va roligt att det fanns en sån tråd!!
Blir lite orolig när jag läste, många som är klara med kyrka och lokal? Vi har bokat festlokal, men inte klara med kyrka ännu..
Har ni frågat alla "nyckelpersoner", tärna, toastmasters och sånt?
Är det någon som har kollat ca priser på Nixa klänningarna? jag har tittat lite på modellerna 466, 464 och 467..