• LillaFröken

Februari-07... finns det fler såna brudar här?

I så fall vore det kul att följas åt!

• Svar på tråden Februari-07... finns det fler såna brudar här?
  • Labidochromis

Jag googlade fram "Vinslövs kyrka" och den ser jättefin ut!

• Eruraina

Labidochromis :

ja, dne är liten och mysig..lagom för vårt bröllop....*ler*

hur många gäster kommer ni ha ungefär?

• Labidochromis

Vi bjuder nog in mellan 55 och 60 personer. Det blir släkten och nära vänner.
    Förhoppningsvis kommer de flesta =-).

Ni då, hur många blir ni?
    Och har ni börjat fundera på menyn än?

• Eruraina

Labidochromis :

Vi bjuder in runt 60-65 st + plus några småttingar.. =)

förhoppningsvis dyker alla upp..min där finns några jag tror inte kommer göra de..och en av d eär min gudfar, jag hoppas verkligen han dyker upp nu när jag gifter mig, han har varit ganska frånvarande under min uppväxt..=(

Menyn har vi i stort sätt bestämt oss för, nästan. inte bokat och så..det väntar vi nog med till i januari elelr så..=) Vi ahr tänkt ha skagentoast som förrät och sedan fläskfile oscar till huvudrätt och sedan bara en kopp kaffe efter det med något litet snacks till det, kanske spettkaka. Och sedan ta bröllopstårtan sen... =) Ni då?

Tittat på brudklänning?

• Labidochromis

Eruraina

Håller tummarna för att din gudfar kommer.

Skagentoast och fläskfile oskar låter gott. Kommer ni oxå att ha ett vegetariskt alternativ, eller det kanske inte är någon av gästerna som är vegetarian?

• Eruraina

Labidochromis :

Ja, det kommer vi ha, för min syster och kusin är veg. Men det har vi inte bestämt ännu...! vi tänkte höra med de på firman som skall göra den andra maten, om det har något bra alternativ...annars fixar vi nog det själva...=)

• S+M=sant

Här är en till, den 10 februari gifter vi oss!

• Labidochromis

S+M=sant

Strålande! På samma dag som oss t.o.m!

När var och hur?

• S+M=sant

Litet bröllop för närmsta vännerna och familjerna, festplats inte bestämt ännu!

Vigsel i Frösö kyrka, Jämtland!

Ni då?

• Labidochromis

Vigsel sker utomhus i Millesgårdens trädgård, Stockholm. Festen har vi på Foresta Hotel i närheten.

Vi bjuder in släkten och närmsta vännerna, totalt 55-60 personer.

Svar på tråden Februari-07... finns det fler såna brudar här?