Februari-07... finns det fler såna brudar här?
I så fall vore det kul att följas åt!
I så fall vore det kul att följas åt!
Stina -07
Din klänning är jättefin, syr de in den där du köpte den?
Får man betala extra för det? har lite dålig koll.. måste sätta igång på riktigt nu!! hihi
Hej hej!!
Jag ska inte gifta mig i februari utan i januari, hoppas jag kan få vara med er lite;) Den 20/1 smäller det för oss!
GretaG: Har också köpt en sådan kappa från H&M. Blev jätteglad när jag såg den!!
Vi ska också gifta oss den 10 feb! Behöver därför ngt varmt att ha på mig över klänningen... hittar inte hm-kappan på hemsidan, någon som vet var den är?
Tacksam för tips!
är det inte under ytterkläder, en kvinna med röda handskar bär den, skorstenskrage
Jag har en bekant som syr in den åt mig. Vet faktiskt inte om dom gör det där jag köpte den. Jag frågade aldrig eftersom jag redan hade pratat med min "sömerska" om att sy upp en klänning.
Hej,
Jag vill oxå gifta mig i januari el februari 2007, vet att vi är lite sent ute. Vi vill gärna gifta oss i fjäll världen el i sthlms området, har ni några tips på fina fjällhotell el andra lokaler för ett vinter bröllop?
firren: Vi är från Åre och ska gifta oss här uppe i januari!!! Det kan nog vara lite svårt att hitta ställen här uppe eftersom vi har VM i februari och allt är typ redan bokat!!
Men i Sälen och Vemdalen finns det ju jättemånga fina ställen. Var på Storhogna Spa i Vemdalen i helgen och då var det bröllop där, superfint och mysigt!
Tack!
Har funderat på Åre oxå. Vi har faktiskt kollat in storhogna. Kändes bara som att det var lite svårt att få till det så som vi vill ha det, men alltid svårt att se det sommartid när man ska tänka vinter
tack för tipsen i alla fall, ska kolla runt lite i sälen.
Skidbrud:
Har du några tips i åre annars på härliga ställen?
firren: Vi kommer att gifta oss i Åre G:la kyrka och sedan ha festen på Tott! Min syster jobbar där så det är perfekt;)
Annars så finns det en massa kyrkor, kapell och andra fina platser runt om där man kan ha cermonin! Tännforsen, Fröå gruva är bara två exempel! För festen finns det t.ex. Hedmans stugby(fixa egen mat), Hotell Åre Granen m.m.
Kan ta reda på lite fler ställen och skriva mer sen!
Men som jag sa så har vi ju VM här i början av februari så om jag var er så lägg bröllopet efter det!!