• LillaFröken

Februari-07... finns det fler såna brudar här?

I så fall vore det kul att följas åt!

• Svar på tråden Februari-07... finns det fler såna brudar här?
  • stina-07

Eruraina
    Ska gifta mig i Soldatkyrkan i Gävle!

• Labidochromis

Hej igen februari-brudar!
    Hur går det med planneringen?

stina-07,
    Hur gick det med frisören? Bokat någon än?
    Jag är i valet och kvalet om jag skall göra frisyren själv eller inte...
    Jag har nog bestämt mig för en traditionell knut men tyvärr så vet jag inte hur man gör....än

• ACLOLI

I lördags friade min sambo!! Många glädjetårar kom det.... ... Nu vet jag bara inte vad jag/vi ska börja med...Ska gifa oss 10 februari -07....Har skrivit gästlista o jag har börjat kolla på klänning, blommor, mm. kyrka är redan klart, färgtemat oxå, det blir vitt, vinrött o guld...tror jag...Känns konstigt o lite overkligt men riktigt roligt!!!!!!!Hur går det för er andra??

• Labidochromis

Grattis ACLOLI, så roligt för dig!

Du har verkligen rivstartat , mycket längre än så har inte jag hunnit och jag har hållit på i ett halvår !

Föresten vi gifter oss också den 10 februari, i stockholm. Vart i landet gifter ni er?

• stina-07

Nä ingen frisör än... Hör mig för lite här och där men vill ju gå till någon jag "känner" typ min frisör. Men han pajade det totalt sist jag var dit. Nonchalant och slarvig. Kännde mig bara ivägen och besvärlig (skulle bara toppa mig och det misslyckades han med)!
    Däremot så har det ordnat sig med maten. Har hittat en kanon duktig kille med egen firma som ska göra maten!

• Labidochromis

Tråkigt att din frisör strulade till det....men har du gått hos honom länge? Ifall du har gjort det och han, förutom denna gången, varit bra så kanske han bara hade en dålig dag?

• stina-07

Jag har gått där i några år men blev så arg/ledsen/besviken att jag inte är så sugen på att gå dit igen! Får se om det har lagt sig om några veckor!

• korall

här komemr en till! 17 februari är kyrkan bokad och festlokalen likaså =) inbjudningarna är gjorda och ligger här hemma i väntan på att skickas i höst.

• stina-07

Jag också den 17/2 Vart ska du gifta dig?

• korall

kul! sandseryds k:a jönköping

Svar på tråden Februari-07... finns det fler såna brudar här?