• LillaFröken

Februari-07... finns det fler såna brudar här?

I så fall vore det kul att följas åt!

• Svar på tråden Februari-07... finns det fler såna brudar här?
  • hemlis

Kul med så många som ska "till" den 17/2- 07. Det ska jag med!!

• Tokmaja

hellojasan,

jag e oxå en februari brud juh o har totalt missat denna tråden...men nu har jag hittat hit...får man vara med?

• Tokmaja

Jag gifter mig oxå den 10:e februari!
    Hoppas på snö o kallt o lite sol...mwn skåne vinter tja då får man vad man får :D inet riktigt pålitligt med andra ord :D

• stina-07

Tokmaja: Välkommen hit!

• Tokmaja

TAck stina 07...lite liv i tråden...
    :D

• Tokmaja

Nån av er som bor i skåne?? Vi ska ha BT träff på måndag i Malmö!

• stina-07

Nej! är nog 75 mil till MALMÖ så jag står nog över! ;) Men jag har pappas släkt där!
    Hur långt har ni kommit? Jag letar tyg till klänningen, ska åka en sväng till Västerås har jag tänkt. Någon som vet någon bra butik där?

• Tokmaja

Ja 75 mil till malmö förstår att du hoppar, men din pappas släkt kanske kan komma :D

Jag har kommit så långt som att vi börjat om från början...Bokade ny kyrka idag o ska med största sannolikhet byta lokal oxå. Vi ska nog ha festen middagen på restaurang vid havet. Vi kommer att gå över vår budget med hur många tusenlappar som helst men det e det värt...men sen kör vi betalbar.

Jag har äntligen bestämt mig för vilken ring jag ska ha...letar fortfarande mösnter till min klänning

• Bride 2007

Hej hopp, här kommer en till februari brud. Närmare bestämt den 24 februari slår vi till.. Måste fråga; hur långt har ni kommit i klännings letandet/köpandet?

• LillaFröken

Trevligt att det blivit lite fart i denna tråd, själv har jag ju lyst med min frånvaro trors att jag startade den. men har helt enkelt missat alla inlägg!!

Bride 2007: Å, då gifter vi oss samma dag!!!! Jag har kommit fram till att jag vill ha halterneckmodell på klänningen, och lite släp.... Vet du vad du skall ha?

Svar på tråden Februari-07... finns det fler såna brudar här?