Februari-07... finns det fler såna brudar här?
I så fall vore det kul att följas åt!
I så fall vore det kul att följas åt!
Vinter007
Jaa, visst känns det som att det börjar närma sig!! =)
Men jag får lite panik när jag läser här, alla verkar ju ha kommit så långt..! =)
Jag har inte kommit långt alls. Vi har bokat lokal, that´s it. Många kanske tycker att jag är sent ute men det är sån jag är. Alltid ute i sista minuten för det är då jag arbetar som bäst. :) Sen går man ju hela tiden och "småplanerar" i huvudet...
Hur långt har du kommit i planeringen?
:)
Skönt att höra!
Jag har bokat kyrkan. Tittat på lokal, men inget är bokat. Väntar på offerter från cateringfirmor först, sen bokar vi lokalen. Vill ha allt inbakat i priset nämnligen.
Men det är nog ungefär så långt jag har kommit..!
Förresten!
Fotografen är också bokad! Har tom betalat handpenningen :)
Japp, riktigt fin! Jag börjar bli riktigt bra på att hitta billiga grejor. hade räknat med 5000:- för klänning. Hittade en för 3000:- Kappan, räknat med 1500:- hittade en för 899:- Jag känner mig så duktig! Och alla betalande jublar! Hoppas det fortsätter så!
stina-07
Vad ska du ha för klänning? *nyfiken*
Jag har tittat runt på nätet och tycker det finns hur mkt fint som helst! Men jag har fastnat riktigt mkt för en Sincerity klänning. Så fin..!
En nixa, ska kola nr.
Nixa 427 i färgen Ivory 2950:-
Den är väldigt vintrig
nixa.se gå in på modellsök skriv 427.
Jag ska sy in den lite från midjan och neråt så att den smiter åt lite längre ner på höften.
På tal om kappa, jag har köpte en kappa på HM för 995 kronor eller om det var 998. EN benvit med knappar lite mer åt sidan o skorstenskrage. Den tycker jag är väldigt fin och jag kommer att använda den annars oxå, efterbröllopet dock.
Kappan finns på HM hemsida det är tjejen som har röda handskar på sig...