• Lilla-bus

23 september 2006

Hej!
    Någon mer som ska gifta sig den 23/9??

Skulle var kul å se hur långt ni har kommit med alla förberedelser och hur det går för er!!

Själv skickade vi ut våra inbjudningar för två veckor sedan. Hur kul som helst med alla reaktioner från våra kompisar :)

• Svar på tråden 23 september 2006
  • Evelina-september 06

toppen! då löser jag det!

• Lilla-bus

Tack, verkligen jättesnällt!

• Sofiloppan

Vi gifter oss också den 23/9. Jag är så lycklig över att de stora sakerna är bokade och är nästan redan nervös inför den stora dagen! Åh, är så härligt kär och förväntansfull. Planerandet är så roligt!

• Lilla-bus

Sofiloppan
    Jag känner igen det där nervösa! Jag var å kollade på ett bröllop i lördags och det pirrade jättemycket i magen... men nu börjar det närma sig å jag är så förväntansfull för vad som ska hända!

• Tops

Hej!

Vi gifter oss den 23 september också! Kl 15 tror jag.

Tiden rusar iväg och det är semestertider, jag kommer antagligen stressa sönder efter sommaren... jag har en förmåga att göra varje beslut till världens största. Fast sen tänker jag att det spelar ingen roll om pappret är rött eller beige, absolut viktigast är ju att alla har trevligt. Tänk om det blir långtråkigt..?

Vi ska skicka inbjudningarna inom ett par veckor. Då är det liksom ännu mer på riktigt!

• Evelina-september 06

Hej Tops! kul att du hittat hit. tiden rusar verkligen. det är så mycket man ska göra alltså. jag är rädd att man kommer glömma något! lycka till med allt!
    kram evelina

• Tops

Satsar ni på höstiga färger? Vi ska nog ha en hel del orange, rött, mörkgult, brunt i dukning, papper och blommor. Naturens färger. Känns lite knasigt såhär i försommartider!

• Evelina-september 06

Hej Tops!
    Vi satsar på vitt guld och grönt. kan nog bli lite orange också. jag tycker det är svårt att välja en eller ett par färger att köra på hela vägen så det blir ltie blandat. men enhetligt på festen resp. kyrkan inbj osv. era färger låter jättefina! kram evve

• Sofiloppan

Hej alla 23/9:ondare!

Idag var vår präst här och fikade och vi pratade om bröllopet. Han och hans fru var här i tre timmar!!! Oväntat att de skulle stanna så länge, men det var rätt trevligt faktiskt!

• Tops

Jösses, pratade ni med prästen i tre timmar? Vi ska träffa våran i sommar. Skickade inbjudningarna för ett par dagar sedan så nu är det lite spännande att se vad som händer. Är dock orolig att få en massa nej tack....

På tur står att boka möte med frissan, matlagaren, provställa borden i lokalen, diskutera lite med fotografen och bestämma musik.

Svar på tråden 23 september 2006