• Lilla-bus

23 september 2006

Hej!
    Någon mer som ska gifta sig den 23/9??

Skulle var kul å se hur långt ni har kommit med alla förberedelser och hur det går för er!!

Själv skickade vi ut våra inbjudningar för två veckor sedan. Hur kul som helst med alla reaktioner från våra kompisar :)

• Svar på tråden 23 september 2006
  • Elinore 23/9-06

nu e det pirrigt.... ska göra en secret box till min blivande på söndag aarrrghhhh-..DET kommer bli såå nervöst...*vill bli lite peppad*

inte långt kvar tills 23:e nu..

• Rickard+Marie 23/9 2006

vad kostar en secret box? och vart gör ni dem?
    finns den en fotograf i skåne som gör det?

• MrsQ

Vi ska oxå ha "skärgårdsdoktorn" som utgågsmarsch. Har så mycket minnen förknippade med det stycket, min M2B satt och spelade den på piano för ca 6 år sen precis i början när vi lärde känna varann. Vi blev ju inte ett par förrän 5 år efter det, men det är ett utav mina första minnen av honom :) Ingångsmarsch blir den vanliga, dvs F.Mendelssohn, bara för att det känns verkligen som BRÖLLOP.
    Vi bestämde datum i december och har i princip planerat sen dess, så det mesta e klart för oss oxå. Igår provade jag min klänning och nu letar jag febrilt efter en passande korsett... usch vad svårt!!!

Elinore 23/9-06: Jag ska oxå göra en secret box, en vän till mig som är fotograf ska hjälpa mig! Har inte datum för det ännu men det måste ju bli snart! :) Har sett massor av fina bilder på nätet och även vi som inte ser perfekta ut i våra underkläder blir jättefina på dessa bilder - så kör hårt, M2B uppskattar det helt säkert. :)

Oj nu blev det långt... nu slutar jag...

hej

23 dagar kvar =)

vart har ni tagit vägen?

• Elinore 23/9-06

hej igen...fortfarade lika nervös för söndagen..*huuuuua'
    den jag ska göra kostar 3.200:- och vi ska vara vid en fästning å ta bilderna...då ingår make-up och styling av håret...plus allt material som behövs..i mitt fall hö ( ) pallar ljus osv...ska va ett medeltida secret box

buuu..nu blev jag sådär pirrig igen..

• MrsQ

Elinore 23/9-06:
    Det låter jättehäftigt! Blir säkert jättefina bilder. Själv vet jag inte ännu vad jag ska ha för "setting" för bilderna... Blir kanske på nåt fint hotellrum. Vilken fotograf har du anlitat?

• kentfantast

21 dagar kvar!
    Och så ser jag i tidiningen att Skärgårdsdoktorn börja i repris imorgon! Vi som starkt övervägde den musiken i k:an, men nu kommer ju alla tänka på det direkt! Så nu blir det nog Birkalåten in och Gotländsk brudmarsch ut istället... Typiskt... Men de är oxå fina.

Börjar bli ganska stressad. Det är ju ett sånt himla meck att pussla ihop att åka och träffa kantor och präst och filmare och florist och fan och hans moster och jobba samtidigt. Vad skulle man göra om man inte hade flex?! Men jag är ny på min enhet och det känns lite jobbigt att börja med att ta ledigt hela tiden...
    Åå vad det är synd om mig...

Hej alla =)
    Vill bara säga att igår den 1/9 så gjorde jag ett graviditetstest, och det visade plus =) fast ett svagt sådant =)

Men nu äntligen efter mitt missfall i april, så har min kropp äntligen hittat tillbaka =)

• kentfantast

ÅÅÅ vad spännande! STORT Grattis! Och lycka till!!

Tack =)
    wiiieee känns konstigt.. jag vågar knappt tro det

hihihi.. men det tog sig äntligen

Svar på tråden 23 september 2006