• Lilla-bus

23 september 2006

Hej!
    Någon mer som ska gifta sig den 23/9??

Skulle var kul å se hur långt ni har kommit med alla förberedelser och hur det går för er!!

Själv skickade vi ut våra inbjudningar för två veckor sedan. Hur kul som helst med alla reaktioner från våra kompisar :)

• Svar på tråden 23 september 2006
  • 23/9 2006

dödade jag tråden nu eller?

• Lilla-bus

Usch ja, dessa drömmar... Drömde om att ALLT blev fel när vi kom till festlokalen. Maten var otäck, det var ett till bröllop samtidigt, så vi fick samsas i lokalen... å massa annat... som sagt, tur att det är drömmar

Kentfantast - Kantorn blev först lite fundersam och föreslog att vi kunde ta psalm 84 till den melodin i stället, men jag sa att jag kunde maila texten till henne så fick hon läsa den å höra av sig om hon inte tyckte att den passade. Hon har inte hört av sig, så då antar jag att hon godkännde den. Det är ju en väldigt fin text och den passar ju i kyrkan. Det är ju inte så att den är "okristen", eller vad man säger.

Ha det bra alla!!

• SHa

Ja, nu närmar dagen D sig med stormsteg. En liten fråga till er andra september brudar. Vad skall ni ha för bordsdekorationer. Har lite funderingar kring höst tema, hur har ni tänkt? Någon som har några bra förslag? Är öppen för alla idéer.

Bara en månad kvar!!!!

• Vackert

Hej på Er!

Vet inte hur många som finns på denna tråden men jag har precis upptäckt den. Har inte gjort så många inlägg på BT utan bara tittat runt lite. Jag gifter mig också den 23 september. Bara en månad kvar. Ska bli hur roligt som helst!

• kentfantast

Exakt 1 månad idaaaag!!!! Åååå!
    Ska till frisören och prova frisyrer och kolla smink idag! Ska bli så rooligt... om jag bara kan komma på hur jag vill ha håret... Hur ska ni ha det?

Vackert:
    Välkommen!

• kentfantast

SHa:

Jag har en vision om att klä oasis i blad/löv och binda fast med guldband och pärlnål och sticka ner rönnbär, nypon, slånbär etc i.

Fast jag måste nog snacka med henne som ska fixa dekorationen (en kompis) för att se om det är genomförbart.

• kentfantast

Hi hi, vi kan ha nedräkning! Imorgon skriver någon "29 dagar kvar"... Och plötsligt står det... 3 dagar kvar! ååå vad pirrigt!

• 23/9 2006

hihihiih ja vi är nervösa redan =)
    igår lyssnade jag på vilken kyrkmusik vi ska ha =)
    gissa om tårarna rann

Svar på tråden 23 september 2006