• Lilla-bus

23 september 2006

Hej!
    Någon mer som ska gifta sig den 23/9??

Skulle var kul å se hur långt ni har kommit med alla förberedelser och hur det går för er!!

Själv skickade vi ut våra inbjudningar för två veckor sedan. Hur kul som helst med alla reaktioner från våra kompisar :)

• Svar på tråden 23 september 2006
  • kentfantast

27 dagar kvar!

Jag tycker oxå att det lät som en bra möhippa. Själv avskyr jag att "skämma t mig", men om de tog mig skulle jag agera ut till 100 % iaf. Helhjärtat eller inte alls är mitt motto. Men jag påpekar alltid på möhippor att den delen jag uppskattar mest är när vi käkar och pysslar om bruden. Så om det blir nån möhippa hoppas jag att piken har gått fram...

• 23/9 2006

26 dagar kvar :):)

hur känns det brudar?

• kentfantast
    Fick en massa gjort i helgen så nu känns det... mer okej...

Men vi skulle träffa kantorn 17:30 i lördags, och jag trodde det var 18 så hon hade åkt när vi kom. SÅ jobbigt! När vi ÄNTLIGEN skulle få det gjort! Så nu måste jag flexa från jobbet på ons och åka genom hela stan och en massa krångel. Varför tittade jag inte i kalendern?! Förbannelse vilar över denna kvinna...

... så jag tröstade mig med att shoppa upp en massa pengar istället för att lägga undan och ljuga lite oskyldigt om hur mycket lön jag fick den här månaden... Hm... jag behöver KBT-terapi...
  • 23/9 2006

vi ska träffa präst och kantor den 7 september.. ahhh om ca 1 vecka.. ojojojoj jag är pirrig hihiih

• MrsQ

Hej! Jag ska oxå gifta mig 23 september så jag hoppar in här hos er... :)
    Börjar bli lite små-stressigt nu...

• Vackert

Marie, imponerad av att du har allting klart! Själva har vi lite att fixa kvar, eller rättare sagt ganska mycket.... Det mest tidskrävande är nog att skriva om alla gäster. Insåg ganska snabbt när vi började skriva om våra gäster att jag inte var allt för kreativ. Vill ju göra det lite fyndigt. Ja, ja, det blir nog bra när vi filat och trixat lite! Längtar till den 23:e, känns jättespännande,har nog inte fattat att det är så snart!

• 23/9 2006

Vackert

Vi har planerat sedan Dece,ber 2005, och blev klart med allt i Juli.. Vi ska bara ha maten klar, men vi ska handla allt själv så detta fixar vi dagen innan och gör iordning det i festlokalen, som har kyl, frys m.m. =)

• Hummingbird

Wow, planerat sedan dec!!! Imponerad! Vi bestämde i mars 2006 att vi skulle gifta oss den 23.
    Håller på med festprogramet, och tycker oxå att det är svårt att skriva om gästerna. som jag har skrivit innan har vi ca 15 engelsspråkiga gäster vilket gör att jag måste skriva allt på bägge språken....
    Men jag är ledig till helgen och min m2b jobbar så då ska jag försöka göra så mycket som möjligt. Men tiden går ju så snabbt!

• 23/9 2006

jag ville ha tid på mig att planera.. Jag är en mycket velig männsika haha.. Jag har ändrat mig ca 100 ggr om brudklänning, vigselring, mat m.m. =) men nu är allt äntligen fixat.. =) *pustar ut*

• Vackert

Marie, Börjar du inte vela nu när allt är klart och du har tid att fundera ett varv till? Måste säga igen att jag är imponerad!

Hummingbird - Vi bestämde också i mars att vi skulle gifta och jag tycker att det varit ganska lagom tid att planera - i alla fall för mig. Vi fixade endel på semestern och inbillar oss att vi kommer fixa resten på den tiden som är kvar. Det funkar nog om inget börjar krångla. Vi ska vara ledig två dagar innan bröllopet så då får vi fixa med det sista! Mest ångest är text om gästerna även om det är kul också!

Svar på tråden 23 september 2006