• Lilla-bus

23 september 2006

Hej!
    Någon mer som ska gifta sig den 23/9??

Skulle var kul å se hur långt ni har kommit med alla förberedelser och hur det går för er!!

Själv skickade vi ut våra inbjudningar för två veckor sedan. Hur kul som helst med alla reaktioner från våra kompisar :)

• Svar på tråden 23 september 2006
  • Evelina-september 06

Har fått mina ringar nu! blev sååå fint. två släta, raka. en i rött guld och en i vitt. också en alliansring i vitt guld med 7 diamanter!

nu närmar det sej!

• kentfantast

23/9 2006:

Stort! Vad blir det i den då?

• -Systeryster-

Hej allihop!

Här är en till 23/9 brud! Får man vara med?

Har följt tråden men inte skrivit något tidigare, vi ska träffa prästen på tisdag och jag har ingen aning om vilka psalmer vi ska välja, det är så svårt när man inte kan ta de vanliga sommarpsalmerna som man känner till sedan tidigare, såg Kentfantasts inlägg, vet inte riktigt hur den går, vet ni om man kan lyssna någonstans på nätet? Har kollat kyrkomusik.nu men där fanns inte mycket.

• kentfantast

Va? Kan du inte "Den blomstertid nu kommer"? Du kan inte vara svensk?!

• 23/9 2006

kentfantast

Det blir en 4 vånings tårta med bottnar i choklad, sedan ska varje våning vara fylld med mousse:
    Youghurtmousse, chokladmousse, hallonmousse och ananasmousse... ska kläs med grädde och exotiska frukter =)

• kentfantast

åååå...mmmm...aaaaahh.. (dregglar som Homer)
    Shit vad gott det låter!

Jag har begärt en tårta med "nåt med citron, typ kräm eller nåt, färska jordgubbar och typ flarn av mörk choklad". Den talande beskrivningen borde göra susen för konditorn...

• 23/9 2006

kentfantast

mmmm din tårta låter super..
    citron och jordgubbar är en härlig kombination =) och så god choklad till =)
    mumma vad gott det låter =)

• -Systeryster-

Kentfantast: Hjärnsläpp, såg inte att melodin var till den blomstertid nu kommer, det blir ju toppen, finns den bröllopstexten i psalmboken? Har inte orkat leta fram min psalmbok ännu, tänkte att det mesta finns på nätet.

Någon annan som har bestämt psalmer ännu?

• kentfantast

Nej inte i psalmboken. Bara på internet.

Svar på tråden 23 september 2006