• Lilla-bus

23 september 2006

Hej!
    Någon mer som ska gifta sig den 23/9??

Skulle var kul å se hur långt ni har kommit med alla förberedelser och hur det går för er!!

Själv skickade vi ut våra inbjudningar för två veckor sedan. Hur kul som helst med alla reaktioner från våra kompisar :)

• Svar på tråden 23 september 2006
  • Lilla-bus

Har ni tänkt på musik i kyrkan? Vad ska ni ha för solosånger?

Tycker det är svårt att bestämma... finns många fina... Vi har funderat på Bryan Adams Everything I do I do it for you, eller MLTR Out of the blue, eller någon annan fin...

• Evelina-september 06

Hej! såg inte att du skrivit förrän nu. i kyrkan ska vi ha ganska många sånger då både jag och min m2b sysslar mycket med musik. vi ska ha jag ger dej min morgon, you raise me up, To god be the glory. en som jag tycker är jättefin är ett liv för mej med the real group. refr går så här. ett liv för mej, är ett liv med dej, doften av ditt hår, varje liten tår, gör mej mera säker på att ett liv för mig är ett liv med dej. jag kommer alltid, alltid älska dej! den kanske kan va nåt?!

• Lilla-bus

ååå den lät ju fin! Ska kolla upp det! Tack så mycket!!! Själv är jag helt omusikalisk :), tycker dock om att lyssna på musik!

• Evelina-september 06

jag tror att jag har noter hemma om du inte hittar dom någonstans!=)

• Evelina-september 06

ska kolla upp det. får scanna in dom. men jag ska försöka ordna det! ananrs kanske jag kan kopiera och skicka dom ?

• Lilla-bus

ja vad gulligt av dig. Har du nån mailadress så kan jag ju maila min adress till dig!

• Evelina-september 06

hej igen! jag ska försöka mejla dom under morgondagen! den finns på en utav real groups skivor iaf!

Svar på tråden 23 september 2006