• Lilla-bus

23 september 2006

Hej!
    Någon mer som ska gifta sig den 23/9??

Skulle var kul å se hur långt ni har kommit med alla förberedelser och hur det går för er!!

Själv skickade vi ut våra inbjudningar för två veckor sedan. Hur kul som helst med alla reaktioner från våra kompisar :)

• Svar på tråden 23 september 2006
  • mia85

vi har bjudit ca 35 st, 37 med mig o mannen, så vi blir lite folk, om alla kommer, men det hoppas jag :)

• Lilla-bus

Hej hej vad kul det är att läsa om alla (två)!
    Själv har jag bokat kyrka å lokal, fixat klänning som bara ska sys in lite, frisör, fotograf, solist, bil till kyrkan å festen, ringen beställde jag i går :). Så det är ju lite kvar att fixa...

mia85 - det är ju perfekt när man har någon som kan hjälpa en. Varje krona man kan spara in på är ju toppen. Allt kostar ju så myckt ändå.
    Å jaaaa jag LÄNGTAR oxå!!!

• Evelina-september 06

Jag ska också gifta mej den 23/9!

• Lilla-bus

Evelina-september 06
    Vad kul att du hittade hit! Hur långt har du kommit i planeringen?

• Evelina-september 06

Hej! har fixat festlokal, kyrka, präst, solister/musiker till kyrkan, klänning, smycken, frisör. letar bra makeupartist och ska ta kontakt med florist nu. fotograf är så gott som klart och inbjudningarna har vi som mål att vara ute efter midsommar precis. det är så mycket o tänka på verkligen! men roligt!

• Evelina-september 06

hur långt har ni kommit? vilka färger ska du ha som tema? jag tycker det är så svårt att bestämma...

• Lilla-bus

Ja det är en hel del att fixa med... ska börja göra bordsplaceringshållarna (eller vad det heter :)). Det är lite pyssel, men som du säger Evelina, det är roligt!
    Vi ska ha färgtemat vinrött, guld. Inbjudningarna var vinröda med guld detaljer på, och min bukett ska gå i rött med lite grönt i. M2B ska oxå ha rött i sin klädsel...
    Har ni funderat på något färgtema?

• Evelina-september 06

ja, fast jag har så svårt att hålla mej till det i allt. det passar liksom inte riktigt till allt! vi tänke på grönt vitt och guld. men inbjudan vill jag ha på vitt papper med en svartvit bild. och rött band och guldhjärtan. får inte in de gröna där. Sen min bukett ska va vit med lite örter och sånt i grönt. men det känns som att ingen kommer tänka på om allt hör ihop. eller? annars får jag tänka om

• Evelina-september 06

har du förresten skickat ut inbjudningar än? så skönt och prata med någon som har samma tidsram!

• Lilla-bus

Nä jag tycker inte att allt behöver stämma in i färgtemat. Tror inte att någon tänker på det. Ni ska ju ha det så ni vill. Det behöver ju inte bara vara tre färger på allt. Vi kommer inte ha allt i rött å guld...

Japp vi har skickat ut inbjudningarna, så det känns skönt. Det var väl mest för att jag ville prata med alla om det :D

Tycker oxå det är skönt att kunna bolla ideer och så med någon som har samma tidsram :)

Svar på tråden 23 september 2006