• Bröllopstokiig

Hur stor är en benstomme?

Jag är osäker på mej själv och har en rätt dålig självbild, har alltid betraktat mej själv som tjock men ALLTID när jag frågar min blivande eller min mamma om jag är tjock rakt ut så säger de bara - nä du har bara kraftig benstomme och börjar prata om vädret. såg ett inlägg här som handlade om just det och jag undrar om det verkligen finns kraftiga benstommar? vad är benstommen och hur kraftig kan den vara egentligen, jag väger närmare 90 kilo till mina 165 cm kan det vara så i mitt fall att det beror på benstommen eller ljuger mamma och min blivande för mej för att inte göra mej lessen? Hjälp mej jag vill ställa dem mot väggen för jag anser att man måste vara ärlig mot sin blivande och sina barn.....

Kramisar *lessen* Vampyra

• Svar på tråden Hur stor är en benstomme?
  • Bröllopstokiig

Nehej, då står väl ord mot ord då! Jag vet i alla fall var jag har fått mina uppgifter, och det räcker bra för mig.

Tycker förövrigt inte att man ska se allt i kilon. Men när nu diskussionen började handla om det ska ju rätt vara rätt... ;)

• Bröllopstokiig

HJÄLP!!!

Om man ska ta bort vikten på skelettet när det handlar om vikt har jag plötsligt blivit underviktig.
    HJÄLP!!!

Vad bra föresten. Nu kan jag ju äta mera choklad utan att ha dålit samvete...

Synd bara att jag behöver gå upp i storlek på kläder till XLNT osv när jag igentligen är "supersmal"...

Har just ätit lite tårta för att minska min undervikt...

• Bröllopstokiig

Det är viktigt att man tittar på varifrån informationen man hittar på internet kommer! Är sidan seriös?
    Detta hittade jag på dietisternas hemsida (www.dietist.com):
    Skyll inte på annat än maten.
    De flesta är överviktiga för att de äter mer än vad de förbrukar. Vi vill gärna bortförklara övervikten med tjock benstomme eller låg ämnesomsättning. Det är tyvärr sällan det stämmer.

Sedan tror jag att både Vampyra och slingapore sling är påhittade personer... ;)

• Bröllopstokiig

Parisbrud 2003. Jag har oxå blivit anklagad för att vara påhittad och det är inte kul! Jag tror att både Vampyra och singapore sling blev lite ledsna nu. Eller är det bara jag som reagerar så när folk säger att man inte finns!?

• Bröllopstokiig

Esmeralda? The Esmeralda? Oj!

Klart man känner sig lite ledsen när man anklagas vara påhittad. En ursäkt vore på sin plats!
    *känner mig lite utfryst*

• Bröllopstokiig

singapore sling - Nix, tänker inte be om ursäkt för att jag skriver att jag tror att ni är påhittade.
    Varför skall jag be om ursäkt för att jag tror något, utan att anklaga?

• Bröllopstokiig

Hur kan en person vara påhittad? Vad innebär det att vara påhittad? Är det namnet som du tror är påhittat eller tror du att personen i sig inte existerar? Eller är namnet rätt men personen bakom är påhittad?

Utveckla gärna om du har tid och lust!

• Bröllopstokiig

Lisa - Ok, utvecklar!
    Tror naturligtvis att namnet singapore sling är påhittat, konstigt vore det annars! Mitt namn är också påhittat! :)
    Nja, vad jag menar är att det verkar som om en massa personer här springer runt och har ett "seriöst" nick, samt ett "oseriöst", där de skriver saker de egentligen inte tycker, bara för att provocera och förlöjliga.
    Och har egentligen väldigt roligt åt dem, som jag just nu, som bryr oss om deras "påhittade personligheter" och orkar bry oss... ;)

• Bröllopstokiig

Då vet jag hur du menar "parisbrud 2003"

• Bröllopstokiig

Alltså, om jag är påhittad, så kan jag ju inte gärna skriva inlägg, rent tekniskt/existentiellt, alltså. Såvida jag inte använder någon skum cybertelepaeti.

Lisa, du glömde att namnet kan vara rätt men personen bakom kan vara bakom!

Då måste jag alltså hitta på en ursäkt, är det så det blir?

På vilket sätt har jag i denna tråd "förlöjligat" någon? Nu är jag verkligen nyfiken!! Att det verkar vara oerhört provocerande om man skojar här har jag förstått, men vad är nu detta?

Svar på tråden Hur stor är en benstomme?