• Bröllopstokiig

Hur stor är en benstomme?

Jag är osäker på mej själv och har en rätt dålig självbild, har alltid betraktat mej själv som tjock men ALLTID när jag frågar min blivande eller min mamma om jag är tjock rakt ut så säger de bara - nä du har bara kraftig benstomme och börjar prata om vädret. såg ett inlägg här som handlade om just det och jag undrar om det verkligen finns kraftiga benstommar? vad är benstommen och hur kraftig kan den vara egentligen, jag väger närmare 90 kilo till mina 165 cm kan det vara så i mitt fall att det beror på benstommen eller ljuger mamma och min blivande för mej för att inte göra mej lessen? Hjälp mej jag vill ställa dem mot väggen för jag anser att man måste vara ärlig mot sin blivande och sina barn.....

Kramisar *lessen* Vampyra

• Svar på tråden Hur stor är en benstomme?
  • Bröllopstokiig

Singapore sling,

*tillsammans är vi starka*
    nynnar o gnolar medan jag skurar golvet..

Parisbrud 2003, tycker du är coooooool! Heter du inte så då!?

• Bröllopstokiig

Förstår inte, Esmeralda blev anklagad för att vara påhittad i en annan tråd, och då brydde sig ingen, men nu säger jag det här, och då bryr sig folk!?
    Menmen... Jag kommer fortsätta tro att ni är påhittade, och ni kommer fortsätta säga att ni inte är det, och eftersom jag inte har några "bevis", så är det enda vi gör att slösa tid! :)

• Bröllopstokiig

Parisbrud 2003, jodå, det var en trevlig tjej som hette luciakronan som försvarade mig där, så det så!

Nej, du känner ju inte mig, så du kan ju inte veta ju...men jag finns.

• Bröllopstokiig

*gnolar också*

"Sida vid sida, tillsammmans hjälps dom åt
    BT och Parisbrud 2003, de sitter i samma båt..."

• Bröllopstokiig

singapore sling,

Räknas det inte som PÅHOPP, att bli kallad för påhittad? Det måste väl vara värsta sorten eller??? Det får man ju inte göra på BT.

• Bröllopstokiig

Jo det är ett klart påhopp!

• Bröllopstokiig

Singapore Sling, Esmeralda och alla andra eventuella påhittade människor!

Upp till bevis: Jag kan bevisa att jag finns! (se tråd "visa era brudklänningar")

Kan ni? ;)

• Bröllopstokiig

JP, det är bara att titta... Jag lägger in den nu.

• Bröllopstokiig

JP, du blev tyst... Är DU påhittad? ;)

• Bröllopstokiig

Hej alla,

Nu har jag mailat min fråga till Livslust i TV2, hoppas att de snart tar upp den. Kan ni acceptera sanningen då, tvivlare?

Kramizar!

Svar på tråden Hur stor är en benstomme?