Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Låter som en jättekul möhippa ~emma~!
Bra att du gillade hippan emma, jag vet att _någon_ har jobbat ett bra tag på att få till något bra, tycker att hon gjorde ett jättebra jobb. Och helt själv också. Du har verkligen fina vänner.
Kan tilllägga att jag inte mådde så bra ingår, hoppas att du mådde bättre.
H.C, stort grattis!!!!!
Tror nog att tipset om näsdukar är bra. Kanske även vattenfast mascara.
Hoppas att ni får en fin bröllopsresa, toscana låter jättemysigt!
Låter som en kanon-hippa Emma!!
Stort grattis!
*Kikar in ifrån KK besöket* Så har man varit där och det gick jättebra. Tyckte synd om läkaren som var kanon för tårarna sprutade av nervositet och gick knappt att hejda, pinsamt! Såklart var de försenade en timme. Knutan var ingenting att oroa sig för sa han och det känns BRA! Han kom inte fram till något mer än att han har tagit olika odlingar och skickat iväg dem. Det känns jobbigt samtidigt att de inte kan ta reda på vad det är som gör ont. Så nu får jag se vad nästa steg innebär. Men nu efteråt känns allt bra!
hjartat 73, haha ja jag hann göra 9 stycken och ska göra 45. Så jag får nog passa på när han inte är hemma då jag nog får mest tid att göra sakerna färdigt!
~emma~ ÅH! Vilken fin och rolig möhippa du fick! Jaaa man vet ju aldrig när man blir haffad av vännerna, känns lite osäkert att vistas ute Ska själv ut på en middag med jobbkompisarna på onsdag och tanken har slagit mig att kanske är det en möhippa istället? hihi KUL!!!!
Julibrud-06 skönt att det inte är ngt att oroa sig för men tråkigt att de inte kan komma fram till vad det är som gör ont. Hoppas det är ngt med lösning så du slipper problemet.
Skönt med beskedet från KK julibrud!
~emma~ Möhippan lät super!
Tjenixen! Nu har jag varit flitig och gjort en hemsida där ni kan titta på brudnäbben o näbbens utstyrsel, vigsel o festprogram, placeringskort samt mina accessoarer. Mer bilder kommer framöver. Mycket Nöje
groups.msn.com/Julibrud2006/pictures
Julibrud - 06 - skönt med beskedet. Hoppas att de kommer på snart vad det är för något.
Nej såhär innan bröllopet går man inte säker (fast nu känner jag mig lugn i alla fall)! Du kanske blir haffad på onsdag :)
jajja - hon gjorde verkligen ett helt fantastiskt jobb med all planering. Bakis igår ja?! Det var vi nog allihop :) Fast jag mådde mycket bättre än jag trodde att jag skulle göra efter en möhippa.
Julibrud - 06 - vilka fina saker, alltihop! Vad du har jobbat med programmen, de blev jättefina!