Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Vad kul med en sån här länk! Jag och min blivande har nu preliminärbestämt datum för bröllop 2007. Vi kollar på passande lokaler i Skåne. Vore kanon att köpa hela paketet (lokal, middag, bar, städning, serveringspersonal, och kanske dj) och betala en summa per gäst. Tips efterlyses!!
Den otålige, Söderslätts Bygdegård har allt förutom dricka (fixar man själv) och DJn men Jan som har hand om det känner till en....vet inte hur han är men återkommer med rapport efter den 5 aug i år.
*Kikar in* Tänk tjejer om vi får en sån här underbar varm och solig dag på vårt bröllop!! Tjohooo! Det närmar sig med stormsteg!! och ännu känns det som att man inte kan andas ut... Så spännande och kul! Går här och väntar på att min klänning ska komma någon gång då jag inte har provat den i min storlek så jag hoppas verkligen att den ska passa!
Om en timme ska jag till frissan...så spännande!!!
Julibrud-06: Håller med tiden går jättefort!!
Puh76
Hur gick det hos frissan? Hur blev håruppsättningen? Vad blev det för någon uppsättning? *NYFIKEN*
Julibrud-06: Det blir uppsatt med svinrygg där bak. Slöjan är fäst precis ovanför svinryggen.
Det blir jättefint! När jag såg mig själv blev jag nästan tårögd att jag kunde vara så fin...
Puh76 Åh! Så roligt! Visste du innan hur du ville ha det? KUL!!!! Nu närmar det sig ännu mer
Julibrud-06: Ja jag visste på ett ungefär.
Hua imorgon är det bara en månad kvar..är du nervös?
Vad har ni kvar?